Angela Tocilă ""Crin Antonescu - Un personaj trist care poate scrie doar pamflete""

""Crin Antonescu e un butoiaș  cu pulbere, ceea ce-i lipsește pentru a exploda, e doar o provocare cât de mică venită ori din partea președintelui, ori din partea presei. Un atac bine plasat sub forma unei întrebări indiscrete, de exemplu, poate dezlănțui iadul interior ce zace în el, pentru că Crin Antonescu este o persoană chinuită de proprii săi demoni, mai mult decât cei din exterior materializați în Traian Băsescu, presă de opoziție, electorat de dreapta. Tortura la care se supune cu inconștiență, nu vine din afară, ci din el însuși și o demonstrează de fiecare dată când consideră că este atacat. Crin Antonescu este un fricos, de aceea e mereu în defensivă, de aceea se enervează prea des, de aceea are ieșiri nervoase când nu-i convine lui ca persoană ceva și cu siguranță, frica lui vine de undeva, că nu degeaba se spune că nu iese foc fără fum.

Timpul va demonstra dacă am dreptate… Totuși, pentru mine, Antonescu rămâne un personaj trist despre care pot scrie doar pamflete. Defectele sale sunt atât de evidente încât pot stârni chiar și compasiunea și da, mi-ar fi milă de el cu condiția să nu aibă pretenții la fotoliul de președinte al țării mele. Mi-ar fi și mai milă dacă n-ar ocupa o funcție atât de importantă în statul țării mele, nemeritat, în opinia mea. Aș avea chiar o umbră de respect dacă s-ar retrage onorabil să-și trateze problemele existențiale, deși mă tem că au devenit cronice. I-aș ierta până și faptul că nu s-a ținut de cuvânt și n-a plecat din politică în condițiile în care Traian Băsescu n-a fost demis, ci a preferat să se scuze penibil pentru neputința de a se retrage în anonimat. Crin Antonescu este un accident nefericit în istoria României, de aceea sper că peste câțiva ani când va fi un simplu pensionar cu sacoșa în mână la coadă la promoții, nu-l va mai recunoaște nimeni. De fapt… cine e Crin Antonescu?""

Angela Tocilă

http://www.evz.ro/detalii/stiri/de-ce-l-dispretuiesc-pe-crin-antonescu-1052962.html

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu