Michael Jackson vorbeste

Un renumit medium de peste Ocean sustine ca a luat legatura cu spiritul lui Michael, chiar a doua zi dupa moartea megastarului.
James Van Praagh spune ca s-a conversat cu Michael Jackson, dupa ce acesta a murit. I-a pus cateva intrebari, iar megastarul parea sa fie 'in toane bune' si i-a raspuns.
'M-am simtit rau in ziua aceea, foarte rau. Doctorul Conrad mi-a spus sa ma odihnesc, dar trebuia sa repet miscarile pentru concert. Eram obosit, foarte obosit si am cazut', i-ar fi spus Michael lui Van Praagh.
La intrebarea unde se afla, cantaretul a raspuns ca e 'inconjurat de bucurie' si ca 'nu s-a simtit niciodata mai fericit'. Doar gandul la copiii lui l-a facut sa planga. 'Mi-e dor de ei. Vreau sa fie fericiti. Voi fi alaturi de ei, in inimile lor, voi veghea', ar fi fost vorbele artistului catre medium.
Cat despre locul unde ar fi vrut sa fie inmormantat... 'Ferma Neverland. Nu simt lipsa corpului meu. Nu mai simt nimic. Sunt mai fericit asa. Dar imi amintesc durerile din cauza corpului meu', ar fi explicat Michael.
James Van Praagh este un medium renumit in America. A fost primul care a facut predictii in direct, in cadrul unui show TV, a aparut foarte des in emisiunea lui Oprah Winfrey si este consultant pentru serialul TV 'Mesaje de dincolo', cu Jennifer Love Hewitt.

Sursa : http://www.newz.ro/stire/88931/sedinta-de-spiritism!-%27am-vorbit-cu-michael-jackson!%27-afla-ce!.html

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu