Care este



Perle de primar

“Sumele alocate transportului in comun sint infirme” (in loc de infime)
“Am cistigat procesele pe toate liniile”
“Echipa PSD care am avut o serie de probleme cu ei”
“Transportul in comun care mergem”
“Eu sint bun din Ferentari pina in Calea Victoriei”
“De la PNA am primit neurmarirea inceperii penale”
“S-au verificat toate actele pe fostii trei ani pe care am fost primar”
“E adevarat ca nu am studiile primarului Parisului si nici ale domnului primar Caldarescu care ati spus dumneavoastra (in context era vorba despre scriitorul Mircea Cartarescu). Pot sa conduc chiar mai bun ca amindoi la un loc”
“Sint un om pamintean si ma intereseaza decit Bucurestiul si atit”
“Da’ de ce in discutia cu mine acuma, de ce nu ati gasit exact unde am gresit pina acum? De ce nu ati gresit nimic? De unde?”
“Avind o relatie foarte buna cu cadrele didactice, m-au sunat o profesoara de romana...”

sursa evenimentul zilei

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu