despre ION ILIESCU

Adrian Nastase:

"Voi candida pentru un nou mandat la sefia partidului iar Ion Iliescu va ramane mereu ca presedinte fondator"

"Daca Iliescu are vigoarea unui om de 45 de ani, eu o am pe a unui om de 35 de ani"

"Domnule Presedinte, dati-mi voie sa ma retrag din fruntea PSD"

Mihai Tanasescu:

"Decizia lui Ion Iliescu de a-l gratia pe Miron Cozma a dus Romania cu multi ani in urma, iar eu nu voi mai ramane in PSD daca la presedintia partidului vine un politician ca Ion Iliescu."

Vasile Dancu:

"Chiar daca am face o reforma radicala, dansul ar fi o eticheta de produs expirat".

"Mi se pare o realitate halucinanta - la 15 ani dupa ce ai fondat un partid sa vrei sa-l reformezi".

Marian Oprisan:

"Iliescu si Nastase ar trebui sa faca un pas inapoi, de dragul social-democratiei, de dragul oamenilor care ii sustin, si sa lase locul tinerilor Miron Mitrea, Ioan Mircea Pascu, Mircea Geoana sau Cristian Diaconescu".

"Ion Iliescu este o carpa kaghebista"

"Nu sunt atat de sigur ca Ion Iliescu va fi presedintele PSD. Eu stiu foarte bine ca nimeni nu este vesnic. PSD ii datoreaza mult, dar in viata fiecarui om vin si momente cand trebuie sa-si mai faca niste analize de varsta, o analiza biologica...".

Ioan Rus in apelul

de la Cluj:

"Ion Iliescu nu este liderul care poate reforma partidul"

Mircea Geoana:

"Cred ca Ion Iliescu, fie face un atac politic deliberat, fie a ajuns intr-o etapa a vietii sale biologice in care nu mai stie ce vorbeste"

www.ziua.ro

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu