.......Hope

Cand te-am vazut in a lui brate m-am oprit

Si mi-am dorit ca ochii sa ma-nsele
Multe sperante-n tine eu mi-am pus
Acum desarte-s visurile mele
Puteai sa-mi spui lasa-ma-n pace
Puteai sa-mi spui Nu mai suna
Si mi-as fi zis ca fata nu ma place...
M-as fi retras discret din viata ta.
Dar nu ai vrut sa-nchei frumos
Ai vrut sa ma ranesti,si-ai reusit
Sa calci si sa destrami un vis frumos
Sa umilesti un om ce te-a iubit
Gandesc c-acuma ti-e mai bine
Copila tu, cu-al meu amic
De tine noptile-au fost pline
De-acum nu va mai fi nimic
...............................
Si nu-ti doresc decat sa simti
Ce am simtit cind te-am vazut
Cu zambetul pe buze cum ma minti
Si pleci apoi cu un necunoscut


..........hope

Esente inodore de singuratate
Se prabusesc peste cenusa unor vise
Care nici nu se mai obosesc sa fumege
De atata suferinta acumulata sub valuri de prefacatorie

Familiaritatea unor noduri amare si melancolice
Se contopeste cu sentimentul ca o clipa este demna
de amintire abia dupa ce a trecut, devenind istorie, devenind suferinta, si ca
fericirea sau mai bine zis linistea sufleteasca nu o gasesti daca esti legat mereu de trecut.........cuvintele sunt neincapatoare

Lumina unei bezne sufocante
Se ridica in valuri peste orizontul meu
Si ma impiedica sa te gasesc pe tine oricine ai fi tu............


Karl

Comments

Anonymous said…
Vaiii!Nu stiam ca Bacovia inca mai traieste!!???Ia mai baga-ti mintile in cap si termina cu prostiile astea sau fa-ne la toti o favoare, gaseste un pod... da' sa fie inalt si arunca-te d-acolo.Poate asa o sa-ti dai seama ca talentul tau adolescentin e cam sifonat.

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu