Biserica romaneasca incotro...Tatal nostru care esti in ceruri...


photo r. calin
our work

"Era bolnava si era bolnava de duhuri rele. Am facut rugaciuni. A fost trei zile, da, legata pentru violenta pe care o facea si daca s-a intamplat sa intre in coma si sa faca infarct (...) Din punct de vedere duhovnicesc am facut un lucru corect, foarte corect. I-am facut slujbe trei zile la rand, de dezlegare, molifte, se poate spune si exorcizare. Nu i-am rupt capul, nu i-am rupt nimic, decat la maini si la picioare" Fostul preot Daniel Corogeanu de la manastirea "Sfanta Treime" din localitatea vasluiana Tanacu care a ucis cu sange rece o maicuta in incercarea de a elibera de diavol.

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu