Se intampla in Romania 2005

Stefan G., de 14 ani, din comuna Icusesti, judetul Neamt, a ajuns in stare critica la Spitalul Roman, dupa ce a fost batut de tatal sau. Potrivit precizarilor facute de cadrele medicale, baiatul, care arata ca un scolar de clasa I, era in stare de soc psiho-emotional si a fost diagnosticat cu policontuzii provocate prin agresiune.
Acesta a spus ca tatal, Costica Ciobotaru, il bate frecvent, pe motiv ca seamana cu mama lui. Stefan a mai spus ca joi, 28 iulie, a fost batut circa o ora cu biciul. ?N-am cunoscut-o pe mama. Nici nu stiu cum arata. Nu stiu cum este ca mama sa te mangaie atunci cand te doare ceva. In schimb, am avut parte numai de bataile zilnice pe care mi le dadea tatal meu, pe care il cheama Costica Ciubotaru. Eu am fost trecut pe numele mamei pentru ca parintii mei n-au fost niciodata casatoriti. Miercuri am fost si m-am jucat cu baietii de varsta mea, si seara mi-a fost teama sa ma intorc acasa, asa ca am stat rezemat de zidul scolii o noapte intreaga. A doua zi nu m-am dus acasa tot de frica. Am mers cu baietii la camp. Pe drum m-am intalnit cu tatal meu, care m-a urcat in caruta si m-a batut cu biciul pana s-a saturat. Spune ca seman cu mama. Niste baieti m-au scos din mainile lui”, a povestit Stefan.
La spital s-au aflat si alte detalii socante ale vietii pe care o duce baiatul. Acesta a mai spus ca tatal il tocmeste la munca, el incasand bani de la oamenii unde munceste copilul. Politia a deschis o ancheta, agresorul fiind cercetat pentru rele tratamente aplicate minorului.

sursa www.evenimentulzilei.ro

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu