Cabana din munti


Un american, sa-l numim Ben, dupa ce a castigat la bursa o gramada de
bani se hotaraste sa nu mai faca afaceri si sa se retraga la munte.
Isi cumpara omul o cabana in munti, face un contract cu o firma sa-l
aprovizioneze lunar si gata... Liniste si pace, pasarele cantatoare
si aer curat. Cam asa trec vreo 6 luni, cand aude un ciocanit la usa
cabanei:
-Buna ziua, zice vizitatorul. Ma numesc John si sunt vecinul tau de
La 25 de mile in sud. As vrea sa va invit la o petrecere pe care o dau
maine seara.
-OK,zice Ben. Am sa vin ca n-am mai vazut picior de om de 6 luni.
-Bine,zice John, dar sa stiti ca la noi la petreceri se bea din
greu...
-OK, tin la bautura, nu va faceti probleme din cauza asta.
-In regula, zice John, dar trebuie sa va mai previn ca dupa ce se bea
se mai isca de obicei si cate o bataie, stii cum e ...
-Nici o problema, zice Ben. Pot sa-mi port si singur de grija.
-Era sa uit sa va spun, zice John, la finalul petrecerilor se lasa cu
partide de sex nebun...
-OOO...atunci chiar am sa vin, zice Ben,ca doar sunt singur aici de 6
luni.
-Atunci va astept la petrecere!
-Un moment, zice Ben, am uitat sa va intreb cum sa vin imbracat la
petrecere.
-Pai, zice John, vino cum vrei, ca si asa vom fi doar noi doi.

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu