Ademar Barro - vis de Craciun

Am avut un vis in noaptea de Craciun. Mergeam pe o plaja,iar Dumnezeu pasea
alaturi de mine. Pasii ni se imprimau in nisip, lasind o urma dubla: una era
a mea, cealalta a LUI. Atunci mi-a trecut prin minte ideea ca fiecare din
pasii nostri reprezinta o zi din viata mea. M-am oprit sa privesc in urma.
Si am revazut toti pasii care se pierdeau in departare. Dar am observat ca
in unele locuri, in loc de doua urme, nu mai era decit una singura. Am
revazut filmul vietii mele. Ce surpriza! Locurile in care nu se vedea decit
o singura urma corespundeau cu zilele cele mai intunecate ale existentei
mele: zile de neliniste si rea-vointa, zile de egoism sau de proasta
dispozitie, zile de incercari si de indoiala, zile de nesuportat. Zile in
care fusesem si eu de nesuportat. Si-atunci intorcindu-ma spre Domnul am
indraznit sa-i reprosez:
- Totusi, ne-ai promis ca vei fi cu noi in toate zilele! De ce nu Ti-ai
tinut promisiunea ? De ce m-ai lasat singur in cele mai grele momente din
viata, in zilele cind aveam cea mai mare nevoie de Tine ?
Iar Domnul mi-a raspuns :
- Dragul meu zilele pentru care n-ai vazut decit o singura urma de pasi pe
nisip, sunt zilele in care te-am purtat pe brate.


Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu