Ce este dragostea?

Un grup de psihologi a pus unor copii cu varste
cuprinse intre 4 si 8 ani urmatoarea intrebare: "Ce
inseamna dragostea?"
Raspunsurile primite au fost mai adanci decat ne-am
putea imagina.
Iata-le:


"Cand bunica mea a facut artrita, nu mai putea sa se
aplece sa-si faca unghiile de la picioare. Asa ca
bunicul i le face de atunci mereu,desi are si el
artrita la maini. Aceasta este dragostea."

Rebecca- in varsta de 8 ani

"Cand cineva te iubeste, felul in care iti rosteste
numele este diferit. Chiar stii ca numele tau este
in siguranta in gura lui."
Billy 4 ani

"Dragostea este ceea ce te face sa zambesti atunci
cand esti obosit."
Terri 4 ani



"Este dragoste cand o fata se parfumeaza, un baiat
se da cu after shave, ies impreuna in oras si se
miros reciproc."
Karl 5 ani

"Este vorba de iubire atunci cand mananci in oras si
ii dai cuiva cei mai multi dintre cartofii tai
prajiti, fara sa ii ceri in schimb cartofii lui."

Chrissy -6 ani

"Este dragoste atunci cand mami ii face cafea lui
tati si ia o inghititura inainte de a i-o da, pentru
a fi sigura ca gustul este OK."
Danny 7 ani

"Dragoste este atunci cand te saruti tot timpul.
Apoi, cand obosesti de atata sarutat tot vrei sa fii
impreuna si sa stai de vorba. Asa sunt mami si tati.
Sunt caraghiosi cand se saruta."
Emily - age 8

"Dragostea este ceea ce este cu tine in camera de
Craciun daca te opresti din deschis cadouri si
asculti."
Bobby 7 ani

"Daca vrei sa inveti mai bine sa iubesti, trebuie sa
i ncepi cu un prieten pe care il urasti"
Nikka 6 ani (ne-ar trebui cateva milioane de Nikka
pe aceasta planeta)

"Este dragoste atunci cand ii spui unui baiat ca iti
place camasa lui, iar el se imbraca dupa aceea cu
acea camasa in fiecare zi."
Noelle 7 ani

"Dragoste este intre un batranel si o batranica care
sunt inca prieteni dupa atatia ani, desi se cunosc
atat de bine."
Tommy 6 ani

"In timpul recitalului meu la pian eram pe scena si
imi era frica. M-am uitat la oamenii care ma priveau
si l-am vazut pe tatal meu care imi facea cu mana si
imi zambea. Era singurul care facea asta. Si nu mi-a
mai fost frica."
Cindy -8 ani

"Mama ma iubeste mai mult decat oricine altcineva.
Nimeni altcineva nu ma saruta seara inainte de
culcare."
Clare 6 ani

"Este dragoste atunci cand mama ii da tatei cea mai
buna bucata de pui."
Elaine -5 ani

"Este dragoste atunci cand mami il vede pe tati
transpirat si mirositor si tot ii spune ca este mai
frumos decat Robert Redford."
Chris 7 ani

"Este dragoste atunci cand catelusul tau te linge
cand ajungi acasa,desi l-ai lasat singur toata
ziua."
Mary Ann 4 ani

"Stiu ca sora mea ma iubeste pentru ca imi da
intotdeauna hainele ei vechi si trebuie sa se duca
sa isi cumpere altele."
Lauren 4 ani

"Atunci cand iubesti pe cineva genele ti se ridica
si coboara si mii de stelute ies din tine." (ce
imaginatie)

Karen 7 ani

"Nu trebuie sa spui te iubesc daca nu este adevarat.
Dar daca este adevarat, trebuie s-o spui cat mai
des. Oamenii uita."
Jessica - age 8

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu