Baza de date mondiala !

Am o veste proasta, se pare ca suntem toti repertorizati intr-o baza de date !!! Lupta anti-terorism capata aspecte particulare in ceea ce priveste protectia datelor individuale. Chiar acum am primit un mesaj de la un amic care lucreaza la politia de frontiera si care-mi spune ca> toate datele de pe pasapoartele si cartile de identitate ale rezidentilor din tarile care fac parte din NATO, sunt accesibile pe Net. Eu nu am crezut, pana cand nu am incercat, si spre surprinderea mea le-am gasit. Iata adresa acestui site Este deajuns sa indici numele, prenumele si tara de origine si vei vedea.
http://www.scrolllock.nl/passport/

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu