Bancuri

O lady intra la un dealer auto, si se plimba pe acolo,  uitandu-se
la masini. Deodata, ocheste cea mai frumoasa si deosebita masina din
show-room si se duce tinta la ea sa o inspecteze. In momentul in care se apleaca sa simta pielea fina, un partz  mic
ii scapa pe neasteptate. Foarte incurcata, se uita ingrijorata in jur  sa vada
daca a  remarcat cineva faptul, sperand totodata ca nici un vanzator nu va aparea din senin tocmai atunci. Dar, cand se intoarce,
langa ea statea un vanzator Cu un zambet larg, acesta-i spune:
 -"Buna ziua, doamna. Cu ce va pot ajuta astazi?"
 Incercand sa-si mentina un aer sofisticat si actionand ca si 
cum Nimic nu s-ar fi intamplat, ea zambeste catre vanzator si-l intreaba:
 "Domnule, care e pretul acestui vehicul deosebit ?"
 Vanzatorul, cu acelasi zambet larg, ii spune:
 -"Stimata doamna, imi pare foarte rau sa va spun, ca daca ati 
tras o basina doar cand ati atins masina, va veti caca pe dumneavoastra cand veti auzi pretul!''


Un tip care lucra la o fabrica de conserve, se plinge psihiatrului:
- De trei saptamini sunt obsedat sa-mi bag p**a in taietorul de
castraveti.
Am visat asta noapte de noapte, apoi nu am mai putut dormi. La fabrica nu ma mai puteam concentra la nimic altceva. Ma gindeam mereu
la acelasi lucru. Ieri am facut-o!- Dumnezeule, gafiie psihiatrul, si ce s-a intimplat?- Am fost pe loc concediat.- Si taietorul de castraveti? S-a stricat?
- Nu, a fost dat si el afara

sent by Catalin

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu