Fragment din Eugen Lovinescu - Zburatorul :

Sint inca in pat, si nu-mi pot lua gindul de la tine, de la noaptea
trecuta.... mi-as dori atit de mult sa te strivesc la pieptul meu!
In noaptea calda, ai venit la mine pe neasteptate... si ceea ce s-a
intamplat a lasat in mine senzatii de neuitat.

Ai aparut de nicaieri si, fara sa-ti fie teama sau rusine, te-am
surprins atingind trupul meu gol... mi-ai simtit indiferenta si m-ai
muscat fara mila, innebunindu-ma... ne-am zvircolit toata noaptea
intr-un joc nebunesc! In zori am adormit in sfirsit, obosit...

Astazi, cind m-am trezit, te-am cautat indeung, dar nu te-am mai
gasit... cearsafurile cazute de pe pat sint singurele martore ale
noptii trecute.

Pe corp am inca urmele muscaturilor tale, ma ard si nu ma lasa sa te
uit... In noapte asta ma voi preface ca dorm si te voi astepta sa
apari din nou... tzintzar nenorocit

trimis de Marina. Multumim.

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu