Cele mai bune tabere scolare ale Romaniei - "maritate" de Daciana Sarbu si directoarea PSD-ista Riana Nicolae

Daciana Sarbu, in calitate de presedinte al Autoritatii Nationale pentru Tineret (ANT), a patronat un tun de proportii, prin care, in ultimele luni ale guvernarii PSD, s-au instrainat cele mai bune tabere scolare din tara. Un numar de 24 de tabere situate in regiunile cu cel mai bun potential turistic - Litoral, Valea Prahovei, imprejurimile Sibiului, Baile Herculane, Covasna si Ramnicu Valcea - au ajuns, in perioada in care Daciana Sarbu s-a aflat la conducerea ANT, in mainile unor apropiati ai conducerii Agentiei Nationale a Turismului si Taberelor Scolare (ANTTS) si ai PSD. Creierul acestei operatiuni a fost Riana Nicolae, director general al ANTTS, in acea perioada.
Daciana Sarbu a stiut de la bun inceput de ingineriile Rianei Nicolae. Ea a declarat ca a incercat sa o schimbe pe directoarea ANTTS-ului, insa i s-a spus, "de mai sus", sa nu se atinga de Riana Nicolae, care avea relatii la nivel foarte inalt, "in apropierea lui Iliescu". Riana Nicolae contrazice afirmatiile Dacianei Sarbu, spunand: "Nu s-a pus nici o secunda problema sa ma schimbe, dar sotul meu (pe atunci) era consilier la Cotroceni. Iar ea era un nimeni care venise secretar de stat. Poate i-a fost teama". Tanara presedinta a ANT-ului nu a facut nimic sa opreasca jaful de la Tabere, ci l-a incurajat. Marea ei preocupare a fost sa se puna la adapost, din punct de vedere legal, de acuzele care i-ar fi putut fi aduse ulterior: "Am preferat sa-l deleg pe subsecretarul de stat Ionut Iavor sa semneze in locul meu, in relatiile cu Riana Nicolae. Semnatura mea nu apare pe nici un document". Problema este ca acel document era unul care avea prevederi contrare legislatiei in vigoare si permitea abuzul. Daciana Sarbu stie ce a facut: "Greseala mea e ca am lasat sa creasca acest cuib de viespi si nu l-am starpit cand trebuia".

mai mult cititi in Gandul

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu