18 aforisme pentru folosul adolescentilor

# Cuvintele mele nu sunt decat injuraturi, sunt condamnat la blasfemie. Sub privirea mea lucrurile cad in ruina.
# Oricat de ganditoare ar fi, trstia isi poarta casabilitatea ca pe o trista povara.
# Micile patrupede umane, tarandu-se pe platitudinea lor corticala, ma dezgusta. Le-as strivi capetele grotesc de friabile la toti, fara exceptii si fara regrete.
# Descoperi devreme voluptatea blasfemiei. Dumnezeu, chinuit si nebun, s-a sinucis. Un nebun inocent, cu ochii tristi, torturat de o depresie disperata. Il vad neputincios, penduland intre a nu fi si a muri.
# Introspectia este catafalcul sinelui. Contemplarea sufletului nu este decat analiza viscerelor unui cadavru.
# Fiinta a survenit odata cu mine si va sfarsi odata cu mine.
# orgoliul este o etica superioara. Nu-mi pasa daca actiunile mele sunt morale sau nu, ce conteaza e ca ele sa-mi satisfaca necesitatile.
# Contempland mediocritatea din jur, i-am dispretuit amarnic pe oameni. Apoi am fost invaluit de-o infinita indiferenta. M-am cufundat in mine insumi. Ma traiam. Am devenit lumea in care eram manifest.
# Oare totul sa se reduca la angoasa?
# Sunt o lumanare in noapte. Luminand, ma consum.
# Lumea este un ospiciu al absurdului.
# Sa sparg barierele spatiului si ale timpului, sa aneantizez orice lege fizica, nu e asta oare o subtilitate a constiintei mele de etern condamnat la arderea-de-tot pe altarul erotismului?
# Orgoliul poate supravietui in absenta oricarei constiinte, este substanta, exista pentru sine si prin sine.
# Totul mi se cuvine, totul mi-e permis, nimeni nu ma poate judeca.
# Echivocul este nucleul dur al oricarei forme de gandire.
# Posedand singuratatea, posezi totul. Dar esti prea plictisit pentru a mai poseda, te multumesti cu a detine, cultiv nuantele ca sa nu pierd esentele.
# De ce ne zbatem ca niste Sisifi, carandu-ne in spate destinele pret de atatea deziluzii?
# Uitarea este incercarea de rememorare a nimicului, este nostalgia Neantului.

sursa : http://www.imagoo.ro/2006/mediacultura/miologie/

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu