18 de aforisme intru folosul adolescentilor

1. Am aparut dintr-o lunga linie de stramosi cu constiinte de vite de abator, care nu mai asteptau decat ca ghilotina destinului sa cada pe creierele lor intesate de tesuturi adipoase si potopite de plaga degenerescentei.
2. Da, ideea de Dumnezeu exista, are o forma perfecta, o sfera colorata, un balonas de sapun. Orgoliul e acul care sparge acest balonas.
3. Imaginea de Mine trebuie pastrata oricare ar fi frustrarile si bucuriile care ma bantuie.
4. Atunci cand a pronuntat Cuvantul, in momentul Genezei, Dumenzeu era cu siguranta beat. Caci numai balbaiala divina poate explica imperfectiunea tuturor lucrurilor.
5. Cei slabi iubesc pentru ca nu au puterea de a dispretui.
6. Doamne, esti fumul care se ridica din jarul tigarii mele, esti fumul de care se izbesc cei slabi.
7. Mi se face greata cand ma gandesc la toti cei care se vor lauda ca m-au cunoscut sau ca mi-au vorbit. Numai cine ma-njura nu ma tradeaza.
8. Nu am simturi decat pentru mine insumi.
9. Imi privesc mainile si mi se pare ca nu-mi mai apartin.
10. Nu-mi pasa de suferinta celor slabi. Sau de cea a celor puternici.
11. Sunt singur. Mereu am fost singur. Nu mai simt nevoia de a comunica. Atunci cand am simtit-o, am urlat.
12. simt cum, cu fiecare gand, mi se mai desprinde o pana din aripi. Inger cazator. (Varianta: inger cazut).
13. Nu dau doi bani pe toata agitatia lumii. Inactiv, si sunt mai fecund decat toti cei care se zbat in agitatia onanista a iluziei ca produc, ca participa cumva la gafaitul astmatic al lumii.
14. Stiu ca sufar mai mult decat oricine si mi-e de ajuns.
15. Nu exista decat propria mea logica. Tot ce e in afara mea e iluzoriu.
16. Imi port geniul pe umeri ca pe o cruce, ca pe crucea urateniei, a solitudinii, a neputintei de a crede sau de a iubi. Cruci care, in loc sa m-apese, imi pregatesc inaltarea.
17. Doamne, tu esti reflexia maretiei mele.
18.Dumnezeu a fost un copil debil. S-a nascut din spermatorzoizii infinitului si dintr-un ovul al eternitatii. Un pui al incestului.

sursa: http://www.imagoo.ro/2006/

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu