bancuri...

medicul catre pacient: - imi pare rau, aveti o boala extrem de rara si contagioasa. va vom muta singur intr-un salon si veti manca numai pizza si clatite.
pacientul: - si astea ma vor ajuta sa ma insanatosesc?
medicul: - nu, doar astea incap pe sub usa.

Lupul: - Trei iezi cucuieti, usa mamei descuieti... Iezii : - Sa ne pupi in funduletz, ca ne-am pus vizoruletz...!

Mesajul unui manelist pentru prietena lui
Esti frumoasa ca o stele,
Tu mi-ai rupt inima-n doi,
Toate sufletele mele,
Bate pentru tu si noi!

O familie (tata, mama si copilul) prinde un pestisor de aur, care, normal - ca in toate bancurile, le va implini 3 dorinte:
Copilul: Eu imi doresc un arici....
Tatal: Mai da-l in pi**a ma-ti de arici!
Mama: Scoateti-l, scoateti-l!!!

La scoala, invatatoarea le spune elevilor:
-Copii, maine e 8 Martie. Faceti o compunere cu titlul: " Mama e doar
una".
A doua zi:
- Ia sa auzim compunerile voastre, Costel!
- In vacanta de vara ma jucam cu copiii. M-am lovit, am inceput sa
plang, mama m-a auzit. M-a spalat. M-a pansat...Mama e doar una!
- Bravo. Ionel sa auzim compunerea ta.
- Anul trecut de Craciun, mama mi-a cumparat hainute noi, paltonas,
caciulita... Mama e doar una!
- Foarte frumos. Sa ascultam compunerea lui Bula.
- Ieri cand am iesit de la scoala, am mers si am ras 2 beri si juma de
votca. Acasa mama mi-a spus: "Porcule asa se vine acasa?" Dupa ce i-am
ars doua peste bot mi s-a facut foame: "Da-mi de mancare ca ti-o iei
iar"...
"Bula, vezi ca sunt 2 gogosi in frigider..
Deschid frigiderul si zic.."Mama, e doar una"

Un calator ajunge la hanul "Gheorghe si Balaurul". Bate la usa, aceasta se intredeschide si o figura feminina intreaba:
-Ce vrei?
-As dori sa innoptez la han si daca ati avea si o farfurie cu mancare...
-N-avem! Si i se tranteste usa in nas.
Omul bate din nou la usa, si cand se intredeschide aceeasi figura feminina intreaba:
-Si-acum ce mai vrei?
-N-as putea sa vorbesc si cu Gheorghe...?

O femeie grasa sta in fata oglinzii fermecate:
-Oglinda-oglinjoara, cine-i cea mai frumoasa din tara?
La care oglinda:
-Daca vrei sa-ti spun da-te la o parte, ca nu vad nimic !

In vin e puterea.
In bere e sanatatea.
In coniac e distinctia.
.... iar in apa sunt microbii!

Unde se afla punctul G la femei?
In lumina ultimelor cercetari... s-a descoperit ca el este situat... la sfarsitul cuvantului SHOPPING!!!

Dupa un accident rutier, victima, un barbat, se trezeste puternic ametit si intreaba buimac:
-Unde sunt? Doar n-am ajuns in Rai?
-Nu, dragul meu, doar sunt aici langa tine, ii raspunde linistita nevasta-sa...

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu