Bancuri

Maica stareta, intr-o noapte, surprinde un barbat extenuat care incerca sa sara gardul manastirii, inapoi spre lumea laica.
- Ce-ai cautat aici, paganule?
- Am vrut sa fur ceva de mancare, dar m-au prins maicutele.
- Cand, in seara asta?
- O, nu, acum patru saptamani...

Doua batranele s-au hotarat sa mearga impreuna in vizita la prietena lor
Clementina.
Ajunse acolo au fost primite cu multa bucurie de ea si au fost tratate
cu o cafeluta.
Dupa ce au stat putin de vorba Clementina le spune:
-Vai, dragele mele am stat atata de vorba si nu v-am facut nici o
cafeluta.
Vin acum cu ea. Si asa, din uitare in uitare, le-a facut vreo sapte
cafelute, pana sa plece.
In drum spre casa, una din ele ii spune celeilalte:
- Ai vazut ce s-a sclerozat Clementina? Am stat atata timp la ea si nu
ne-a dat nicio cafeluta!
- Cum draga ai fost la ea si nu m-ai chemat si pe mine?

Cica era un pui de iepure si unul de sarpe amandoi orbi si orfani. La un moment dat mergand prin padure iepurasul se impiedica de sarpe.
-Scuza-ma! zice iepurasul, dar sunt orb si orfan te-am calcat din greseala!
-Ce coincidenta, zice sarpele, si eu la fel si nici nu stiu cum arat!
La care iepurasul zice sa se pipaie ca sa vada fiecare ce e. Primul sarpele:
-Ai urechile mari, blana moale si codita mica, trebuie sa fii iepure!
Iepurele:
-Esti lung, rece, ai limba despicata, n-ai coloana vertebrala si nici coaie, trebuie sa fii UNGUR!!

A true story, proving how fascinating is the mind of a six year old. They think so logically. A teacher was reading the story of the Three Little Pigs to her class. She came to the part of the story where the first pig was trying to gather the building materials for his home.She read, " ...and so the pig went up to the man with the wheelbarrow full of straw and said, 'Pardon me sir, but may I have some of that straw to build my house?" The teacher paused then asked the class: " And what do you think the man said?" One little boy raised his hand and said very matter of factly "I think the man would have said: "F**K ME - A TALKING PIG !!"

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu