Cum saruti...

Bogdan Olteanu intra in biroul lui Tariceanu si ii rata semnul victoriei! Tariceanu : Ce-i Bogdane, am invins ? Bogdan Olteanu : Nu sefu`, am ramas doar noi doi !!!!

Cum saruti in functie de zodie:berbec-saruta repede si pasional,taur-un expert,gemeni-saruturi intrerupte,rac-saruturi fierbintzi,leu-saruturi salbatice ,fecioara-sensibil si delicat ,balantza-cat de bine sa spalat pe dintzi,scorpion-sare peste sarut,sagetator-spontane,capricorn-saruturi pasionale,varsator-umede,pesti-pline de iubire...

Comments

Anonymous said…
daca el e varsator uned adica lasa bale nu eu sunt leu si dunt foarte salbatika asa ca ..
Anonymous said…
si mie mie frica sa sarut pt ca am 13 ani el e varsator eu sunt leoaica asa ca un sarut cum ar trebiu sa fie uned si salbatik:D:D:D:D:D::*:*:*:*:*:*

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu