Roxana Paulica - Ion si Maria

poveste contemporana

Poti sa ma lasi sa sed o clipa-n taina?
Pai de ce Ioane?In ce taina sa sezi?Ca eu te vad...
Of...ce sa-ti fac Marie,cu vorba-ti cea desarta si mintea ta inceata,eu sunt un geniu ne-nteles...
Ioane...dar eu te inteleg perfect!!!
Marie,taci ca ma enervezi,noroc cu mine,ca-ti arat calea...sa nu cazi...
Ioane..de ce zici asta?Calea spre fantana...o stiu prea bine,iar cea pan'la oras
o fac chiar si cu ochii-nchisi ca merg la muica zi de zi...
Marie...de eu n-as fi tu n-ai putea macar o boaba la gaina sa arunci!!
Pai...vezi cum zici...accentul pune-l pe ,ca-i una singura!!!De era altu'
poate erau mai multe,si nu numai gaini,dar si cornute...
Deci tu Marie,ai tupeu de bani si-averi sa-mi reprosezi ceva???
Ei si...uite ca am...ce crezi ca mi-e rusine de mata?
Mata"...imi spui tu mie-acum cand de o viata sedem impreuna??
Pai de Ioane...acuma n-oi vrea sa ne mai si plimbam de mana si sa
ne sarutam sub clar de luna?
Si ce-o fi rau?Eu..te iubesc Marie..nu fi bruta!!!
De ma iubesti...imi lasi averea ta suta la suta!!!
Marie!!!Tu femeie!!!Sa inteleg ca ma faci muribund?Stii tu ceva ce nu stiu eu?
Eeehhh...acuma..Ioane..stiu ce-am stiut mereu...
Adica ce femeie?Zi o data!!!
Nu mai fi curios ca te palesc acuma,cum te paleam cand eram fata...
Nu stiu nimic ce nu stii tu...hai lasa-ma sa sed in taina...
Marie tu ma sperii mai femeie...emani doar energie negativa...
Pai da,pe energia pozitiva o pastrez doar pentru mine,caci sunt o diva!!!
Si-acum te rog sa nu imi mai lezezi auzul cu tot felul de vorbe goale...
Credeai ca-s buna doar sa bag manacarea-n oale??
Puteam sa am si master..licenta...atestat...
Marie,eu ca sot,doar te-am incurajat!!!!
Dar tu ai preferat un cadru mai rural..gen..sara pe deal si iarna pe ulita,remember??
Da...mai stii..venea Craciunul,si-am vrut s-avem idila de december...
Intr-un mediu rural,frumos si romanesc...
Asa am vrut si eu,asa simt si acum sa stii...si ma mandresc...
Da,e frumos...am avut o viata linistita
Si-avem si-acum,exceptie fac zilele cand sunt lihnita...
Ca doar avem o singura gaina-n curte...
Marie...iti spun eu..era la fel si dac-aveam mai multe...
Nu le taiam..stii cat ne e de mila...
Ioane..mie mai degraba imi e sila...
De-atata sange si atrocitati in curte
Asa ca...intr-un fel..mai bine asa,sa n-avem multe..
Vezi tu Marie...mereu ne punem de acord,ne potrivim chiar si la batranete...
Pai cred ca si eu,te potrivesti,cand sezi langa asa o rara frumusete!!!
Esti tare rau Marie,recunosc,te iubesc mult,tu esti femeia vietii mele..
Tu esti superb Ioane,si eu te iubesc...cu bune..si cu rele....

Comments

Astept parerile voastre, si de ce nu o continuare a povestii! :)
Anonymous said…
Super! ahaha, imi place, frumos scrisa si plina de umor as zice, daca nu m-ar duce gandul instantaneu ca poate chiar reflecta unele realitati de pe la noi-vezi nea caisa cu "if you read me!" ahahaha "case close!". Oricum imi place simplitatea si naturaletea naratiei si a rimelor.Bravo! mai scrie!
Anonymous said…
Am uitat sa mai adaug ca se remarca spiritul de observatie al tau in ce priveste caracterul "Ionilor" romani- sunt filozofi care mor de foame si nu prea vor sa pateasca chestia asta in singuratate absoluta, ci doar in cea in doi:)) iarasi bravo!

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu