AVERTISMENT TUTUROR FEMEILOR!!! Mare ATENTIE!!!

TI SE POATE INTAMPLA TIE, I SE POATE INTAMPLA MAMEI TALE, FIICEI TALE !!!
Cel mai ciudat lucru mi s-a intamplat astazi in pauza de pranz. Stateam la terasa cafenelei de vis-a-vis de serviciu si doi barbati au venit si s-au asezat langa mine. M-am uitat urat la ei, dar au ramas pe scaune si nu m-au lasat in pace sa-mi mananc in liniste pachetelul. Am miscat mana ca sa straluceasca soarele in verigheta, am pus apoi mana pe masa ca sa vada ca sunt maritata si ca nu ma intereseaza d eloc persoanele lor.
Din fericire pentru mine s-au prins ca sunt maritata si ca nu ma intereseaza sa am o aventura si au plecat. Sistemul de securitate al restaurantului i-a filmat si va trimit o poza cu cei doi ca sa fiti cu bagare de seama in caz ca se leaga si de voi.
Sincer, barbatii astia au impresia ca sunt nemaipomenit de bine si femeile trebuie sa fie moarte dupa ei! Mi se pare foarte greu de crezut ca unii pot fi chiar asa!
Uitati-va la poza si feriti-va de ei! Dati mai departe, sa-i stie toata lumea !
Cat tupeu!!!!!



Thanks Marina!

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu