MAMA-I NUMAI UNA !

Mama m-a învatat RELIGIE: "Roaga-te sa nu ramâna murdar covorul."
Mama m-a învatat sa APRECIEZ UN LUCRU BINE FACUT: "Daca aveti de gând sa va omorâti unul pe altul, duceti-va afara - aici abia ce am terminat curatenia!"
Mama m-a învatat LOGICA: "Pentru ca am spus eu, de-aia."
Mama m-a învatat IRONIA: "Continua sa plângi ca îti dau eu tie motiv sa plângi."
Mama m-a învatat despre stiinta OSMOZEI: "Taci si manânca-ti supa!"
Mama m-a învatat CONTORSIONISM: "Te "uiti" vreodata la murdaria de pe gâtul tau!"
Mama m-a învatat despre REZISTENTA: "Vei sta aici pâna termini tot spanacul."
Mama m-a învatat despre VREME: " Parca a trecut ciclonul prin camera ta."
Mama m-a învatat IPOCRIZIE: "Ti-am spus o data, ti-am spus de un milion de ori - nu exagera!"
Mama m-a învatat CICLUL VIETII: "Eu te-am facut, eu te omor."
Mama m-a învatat INVIDIA: " Sunt milioane de copii mai putin norocosi în lume care n-au parinti asa de buni ca tine!"

Te iubesc, MAMA!
Thanks Marina!

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu