Vorbe de duh nerostite!

Nu-mi fac planuri de viitor. (Nostradamus) *
Toti oamenii de valoare au zburat din Romania. (Henri Coanda) *
De fapt, la tara eu n-am vara, ci un var. (George Toparceanu) *
Vrem sa ne pastram limba si portul. (un constantean - R Mazare) *
Ca orice om, am fost si eu la stramtoare. (Magellan) *
Marile cuceriri le-am facut in moteluri. (Gingis-Han) *
Eu stau, tu stai, el sta. (Imnul de stat) *
Ostenii mei, astzi avem exercitii de tragere. (Vlad Tepes) *
Americanii s-au obisnuit cu insula in coasta. (Fidel Castro) *
Am ajuns in America pentru ca m-a trimis nevasta dupa cartofi. (Cristofor Columb ) *
Forma mea de protest este demonstratia. (Pitagora) *
Nu sunt de acord cu femeile care isi spioneaza barbatii. (Mata-Hari)
Justitia noastra este bolnava. (un doctor in drept) *
Am fost corigent la zoologie si literatura. (La Fontaine) *
Am oscilat intre Scoala Ardeleana si Scoala Militara. (Petru Maior) *
Aria cercului se bucura de o celebritate nemeritata. (GiuseppeVerdi) *
Noi vrem pamant! (un extraterestru) *
Nu intrati in marile complexe cu sotia. (Freud) *
Am picat la tanc! (Aurel Vlaicu) *
Tabloul lui Repin este lipsit de simboluri. (Mendeleev) *
Intr-un triunghi conjugal, ipotenuza este iubita la patrat.(Pitagora) *
Cand pun mana pe un roman bun, nu-l las pana nu-l termin.(Cleopatra) *
Cartea mea de capatai este "Dupa douazeci de ani". (Silviu Brucan) *
Ma duc sa ma caut. (Fiul ratacitor) *
Astept Ziua Recunostintei. (Penes Curcanul) *
Ce mica-i lumea! (Gulliver in tara piticilor)
Thanks Teo!

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu