Perle admitere la Jurnalism

Subiectul 1 (naratiune): "Comanzi un produs pe Internet. Dupa ce l-ai platit............. Continuati povestirea." Cititi in randurile urmatoare cateva exemple, alese la intamplare, din lucrarile candidatilor la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, admiterea din septembrie 2008.

„ma intorc in camera mea, incerc din nou sa deschid cutia cu pantofi pentru a-i proba. Intr-un final, reusesc, cu chiu, cu vai, dar nu-mi venea sa cred ce vad… in loc de frumoasa pereche de pantofi cu toc cui de culoare roz, o pereche de ghete negre barbatesti cu sireturi pe care i le puteam imprumuta unui alpinist pentru a executa o lucrare la inaltime

„Esti casatorit, bre?”, il intreb politicos

[...] volumul coletului era redus si usurel [...]

Soarele incepe sa apuna iar domnul de la firma unde am dat comanda, avand ca datorie sa-mi aduca bibeloul n-am mai aparut.

Deschid ochii de la prima raza de soare. Iau telefonul in mana, formez cu mana tremuranda numarul si sun la firma cu bibelourile, sa-mi dea explicatii pentru aceasta intarziere, cele cinci zile limita au trecut!...
E o alta zi dar inca o seara in care adorm plangand!

Si alte perle in pagina sursa : http://student.hotnews.ro

Comments

Anonymous said…
Trei episoade de perle şi constatări de prof la facultate: http://cyberculture.ro/blog/?p=1864.

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu