Bancurile crizei financiare

1. Care este definitia optimismului?
Un bancher care calca cinci camasi duminica seara.

2. Nu-i asa ca se inrautateste criza creditelor? Pai, l-am imprumutat pe fratele meu cu zece lire in urma cu doua saptamani si acum am aflat ca sunt al patrulea in topul creditorilor englezi.

3. Un om intra intr-o banca si spune: "As vrea sa incep o mica afacere. Cum procedez?"
"Simplu", spune directorul bancii. "Cumperi una mare si astepti".

4. Ce spune un manager de investitii atunci cand nu mai are fonduri de administrat?
Doriti si cartofi prajiti, domnule?

5. Azi am incercat sa fac o retragere dintr-un bancomat, insa am primit mesajul "fonduri insuficiente". Nu stiu daca se referea la ei sau la mine.

6. Care este diferenta intre o banca de investitii si o pizza?
O pizza inca mai poate hrani o familie cu patru membri.

7. Mark Twain in fata graficelor: "Octombrie este una dintre lunile deosebit de periculoase pentru speculatii bursiere. Celelalte sunt iulie, ianuarie, septembrie, aprilie, noiembrie, mai, martie, iunie, decembrie, august si februarie."

Sursa: hotnews.ro

Comments

Anonymous said…
aia cu "Un om intra intr-o banca si spune: "As vrea sa incep o mica afacere. Cum procedez?"
"Simplu", spune directorul bancii. "Cumperi una mare si astepti"." e chiar bestiala

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu