Ce oameni...

Bucuresti 2008. Am parcat seara trecuta pe un maidan.Noapte, ora 12 noaptea,ploaie,bezna totala.Mizerie. Copaci taiati, ierburi, noroaie.Ce mai, un maidan in toata regula. Dimineata cand ma duc la masina gasesc un biletel plin de apa, in parbriz. Il desfac si citesc cu uimire " Nu va suparati, nu mai parcati masina aici , eu vin noaptea de la servici si nu am unde sa parchez" What? Cineva la ora 12 si ceva noaptea, pe ploaie si prin noroaie, a stat sa scrie un bilet in care-l roaga pe altul, sa nu-si mai parcheze masina... pe un maidan? Pe un teren al nimanui? Incredibil. Nu am stiut daca sa rad sau sa ma enervez. Nu-l vedeam decat, pe individ sau pe individa,  scriind biletul. Ca in Sainfield. Pleaca ba de pe maidanul meu, dat de mama! Huo!Stii tu de cand sta mama in blocul asta?

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu