SA NU FACETI CA MINE - emdi26 pe http://www.idieta.ro/forums

Ma suna in dupa amiaza asta cineva, imi zice ca e de la Orange din Bucuresti, stia ca eu sunt reprezentanta firmei la Orange, stia ca avem abonament pe grup, stia codul fiscal...
Desi m-a sunat de pe numar secret care ar fi trebuit sa fie primul semn de intrebare care se ridica....
... dar s-a pus pata oarba, mi-a zis ca vom primi 1000 de minute nationale timp de 6 luni, ca suntem firma veche, cu trafic, bla, bla, bla... ca nu trebuie sa facem nimic decat sa introduc eu de pe unul din telefoane un cod ca sa se activeze optiunea minutelor gratuite pe firma care trebuie
Subliniez... nu un sms la vreun numar... un cod ceva cu *#06# ... cam asa era.
Mi-a venit un numar lung , m-a intrebat daca incepe cu 353 sau 356, incepea, si mi-a mai zis ca voi primi niste mesaje de la 200, sa le sterg ca sunt doar mesaje de confirmare.
Am avut inspiratia sa nu sterg mesajul fara sa-l citesc.
supriza... mesajul era urmatorul: contul utilizatorului Pre Pay 0746991212 a fost incarcat cu 200 de euro
Am sunat imediat la Orange am zis ce am comis si le-am trimis mail cu toate detaliile.
Abia acum m-a sunat cel de la Orange ca numarul respectiv a fost blocat si se va verifica daca s-a facut vreo plata din contul nostru la numarul respectiv, iar banii aceia se vor scade in facturile viitoare.
Desi nu e o scuza valabila, pe mine m-a pierdut cand a zis toate datele corecte despre firma, ca sa aflu apoi ca sunase inainte la unul din colegii mei care a fost mai mult decat darnic cu informatiile, cand a vazut ca nu-i intra codul respectiv in telefon fiind deja in conversatie cu el i-a zis sa sune pe numarul de fix ca sa bage el repede codul pe mobil
Asta e, nu e o scuza prea mare, ca stau si ma intreb daca nu o haleam si eu la fel de bine din prima
Tinand cont ca mi-a zis ca au mai fost victime , ma gandesc sa anunt si aici sa nu mai pateasca si altele ca mine.

LE - se pare ca de pe telefoanele mai simple, gen Nokia 110, 1200 1600, nu s-a putut trimite codul.

Nota - am trecut si codul si numarul de telefon, chiar daca mi s-a zis ca e blocat, pentru ca ma gandesc ca e mai bine sa se stie chiar si astea (aici nu e vorba de reclama)
__________________

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu