Scrisoare de la Svetlana

Dragii mei,

Sa va povestesc cate ceva despri mini si despri she fac eu pi aishi.


Luni: Mergem la teatru, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toati, nu ni plictisim di loc
Marti: Mergem la opera, sotul meu are acolo o logie, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toati, nu ni plictisim di loc
Miercuri: Mergem la meci, si acolo sotul meu are o logie, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toati, nu ni plictisim di loc
Joi: Mergem la cumparaturi, sotul meu imi cumpara di toati, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toati, nu ni plictisim di loc
Vineri: Organizam seri caritabile, vin toti prietenii sotului meu, sotul meu are foarte multi prieteni, doneaza foarte multi bani, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toati, nu ni plictisim di loc
Sambata: Ni plimbam, vizitam, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toati, nu ni plictisim di loc
Duminica: Facem barbekiu, vin si prietenii sotului meu, ne facem cadouri reciproc, esti foarti frumos, sotul meu are foarti multi bani, sotul meu are di toati, nu ni plictisim di loc.

Cu drag,

Svetlana


PS: Mi-i dor di pulâ ca di mama…!!!

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu