Cine este Frunzulica , parlamentar PSD ?

Un idiot.Aaaa, am gasit pe un site si cateva date despre el.

"Am avut prilejul de a lucra cu si pentru Frunzulica"Un oltean din Vartop"cum se prezenta dumnealui in campania electorala.In viata mea nu mi-a fost dat sa intilnesc un om mai gretos,nerusinat,increzut,si mai ales nerecunoscator si fals.Sigur in campanie promiti multe, lucruri pe care probabil nici el nu le credea la momentul acela ,multi oameni au crezut in el insa cu timpul au vazut cu cine au stat de vorba si mai ales in cine au crezut. Si-a cistigat mandatul mintind ca poate gasi locuri de munca ,rezolvand probleme personale dar de care a uitat de cum a cisigat mandatul.Sa mai spun ca nici la petrecerea de final nu a stat nici macar sa taie tortul pe care era scis numele sau.Tot timpul se plingea ca nu are bani abia daca platea o amarata de ciorba de burta la "Sobolanu"citorva persoane care umblam cu el de dimineata pina seara de plata ce sa mai vorbim abia dupa acceia am aflat ce avere are cea mai mare avere dintre toti candidatii.Si acuma parca il aud"un produs de persoana" adica un chibrit s-au un pix,ori un fular.La acest nivel s-a coborat un intelectual,un doctor inginer.Frunzulica a inverzit pentru 4 ani si sper sa am ocazia sa rup mugurele daca va mai candida la noi."

http://alegeri-2009.ro/candidati/psd-pc/frunzulic---doru-claudian-1701.html

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu