Despre caseta in care presedintele Basescu loveste un copil SI CTP CEL DE CACAT

Marius Istrăţoiu, copilul care apare în imaginile de la miting.
„Vă confirm că eu sunt cel din imagini. Este o chestiune din trecut care nu m-a afectat nici atunci, nici acum. Aveam 10 ani, iniţial d-l preşedinte mă luase pe scenă şi am vrut să spun ceva legat de Iliescu şi Năstase şi probabil de emoţii am spus că Iliescu şi Băsescu nu sunt buni sau ceva de genul, apoi d-l preşedinte m-a dat jos de pe scenă. S-a enervat că spusesem o prostie şi când m-am dus lângă dânsul voiam să-mi cer scuze, dar m-a împins. Chiar am râs, nu a fost ceva care m-a marcat"
www.evz.ro


Domnule CTP , asteptam scuze de la dumneavoastra.Scuze de ziarist dus de val, de ziarist care nu a cautat si restul surselor de informatii, inainte de a-si da cu parerea. INTRE NOI FIE VORBA , PAREREA DUMNEAVOASTRA E CAM DE CACAT.ATI VORBIT SI CU COPILUL? ATI GASIT-O PE FEMEIA DE LANGA SCENA SI VA CONFIRMAT POVESTEA? ATI ANALIZAT IMAGINILE, DUMNEAVOASTRA CARE SUNTETI UN ASA BUUUUN ANALIZATOR DE FILME? PAI, NU!
http://www.gandul.info/opinii/am-primit-un-pumn-in-fata-5135991

PS.
François Bayrou dupa ce a palmuit un copil care îi scotocea prin buzunare, a câstigat vreo 4 procente la alegerile prezidentiale franceze din 2002. Nu si-a cerut scuze niciodata.

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu