COCO a devenit cea mai tânără alpinistă din lume care a urcat pe Mt. Vinson în Antarctica

Crina Coco Popescu a finalizat marti, 4 ianuarie 2011, ascensiunea pe Mt. Vinson – cel mai înalt vârf al Antarcticii, în cea mai importantă expediţie a ei de până acum, ”Antarctica 2010 – 2011”.
Odată ajunsă în vârful muntelui Vinson, COCO a devenit şi cea mai tânără alpinistă din lume care a urcat pe Mt. Vinson în Antarctica.
Astfel, primul obiectiv al expediţiei a fost atins şi Coco mai are doar un singur vârf de urcat din circuitul Seven Summits – Everestul.
„A fost o ascensiune lunga, de aproape 12 ore, dar nu mi-a pus probleme deosebite, ma asteptam la o zi lunga de varf. M-am miscat bine si desi eram evident cea mai tanara, ritmul impus de Alex, Mario si Max mi-a convenit de minune. Dupa aproape 18 ore de la plecare, pe o vreme buna dar cu -30 – 35 de grade , dupa o coborare cu mici peripetii, am ajuns din nou la caldura sacului meu de dormit” povesteste COCO. „Acum suntem din nou in tabara de baza din Union Glacier si astept urmatoarea ascensiune, pe Sidley. Voi trimite si fotografiile pe care le-am facut dar asta doar cand vine primul avion aici, altfel nu avem cum.”, povesteşte COCO.

Mai multe pe  http://www.celmaisus.ro/?page_id=644〈=ro

Bravo Coco !
Enhanced by Zemanta

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu