Atentie : Cum se fura din masini cu telecomanda universala

"Astăzi, 10.02.2011, am avut ceva de rezolvat în zona Piaţa Coşbuc - Bulevardul Libertăţii ( Bucureşti). Am parcat maşina în faţa sediului RCS-RDS, am rezolvat ce aveam de rezolvat în 15 minute şi m-am întors la maşină. Nu am reuşit să deschid maşina nici din cheie (telecomandă), nici din telecomanda de la alarmă. Lângă mine un domn se chinuia să-şi închidă maşina cu telecomanda şi nu reuşea. Deci eu nu reuşeam să o deschid pe a mea, el nu putea să o închidă pe a lui. Prea mare coincidenţa!", a povestit cititorul.

"M-am uitat în jur şi o maşină micuţă, cu 2 uşi, marca Datsun, culoare gri deschis, fără numere de înmatriculare era oprită în apropiere în spatele maşinilor parcate. M-am dus către acea maşină. În ea erau 4 indivizi (cum arătau este uşor să ghiciţi), unul din ei avea un dispozitiv care semăna cu o telecomndă de televizor, dar avea şi antenă. Când m-au văzut , au plecat. Imediat după ne-am putut descuia, respectiv încuia, maşinile din telecomandă. Aşadar este o nouă metodă de a fura din maşină", a mai spus cititorul.

"Cum funcţionează: individul ţine permanent apăsat pe butonul dispozitivului, care emite un semnal ( frecvenţă) sau ce o fi, semnal ce nu lasă comanda ta de închidere să "ajungă" la maşină. Apeşi pe buton să închizi maşina, iar dacă nu eşti atent să vezi dacă într-adevăr s-a închis, aceasta rămâne deschisă. Pe urmă doar aşteaptă să pleci de lângă maşină şi te uşurează de ce ai lăsat prin ea".

Tot articolul pe http://www.realitatea.net/stirea-cititorului-cum-se-fura-masini-telecomanda-universala_803263.html

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu