Bancul zilei - Bula si secretara

Bulă ajunge şef şi îşi angajează o secretară mult mai tânără, dar din păcate nedisponibilă. O sorbea din priviri în fiecare zi şi crăpa de necaz că nu-i poate face nimic. Într-o zi ajunge atât de frustrat încât se duce direct la ea şi îi spune deschis în faţă: -Eşti o femeie superbă şi îmi doresc foarte mult să te am măcar o dată. Uite, dacă mă laşi o singură dată să ţi-o pun, îţi dau 500 de euro. Tipa refuză fără să stea pe gânduri. Bulă insistă, explicându-i că totul se va termina repede: -Eu stau în spatele tău, arunc banii pe podea, tu te apleci să-i iei şi până i-ai ridicat eu ţi-o trag şi am şi terminat treaba. Tipa stă şi se gândeşte o secundă, după care spune că trebuie să se consulte cu prietenul ei şi îl sună. Ăla, când aude despre ce e vorba, îi sticlesc ochii şi-i vine o idee: -Cere-i 1000 de Euro şi ridică rapid banii de jos, aşa nu va avea timp nici măcar să-şi dea pantalonii jos. Gagica e de acord şi acceptă propunerea. După vreo jumătate de oră, prietenul ei începe să-şi facă griji nemaiprimind nici-o veste şi la un moment dat o suna el s-o întrebe ce s-a întâmplat. Tipa răspunde gâfâind şi, printre gemete, îi spune: -Nemernicul a folosit monede… Morala: O propunere de afaceri trebuie ana

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu