Bancurile zilei

Un tip căruia îi plăcea de barmaniță i se adresează :
Ceva-Gin aveti ... ?

Baciu Gheo la piață la oras.... este abordat de două doamne aranjate, dichisite care remarcă cu stupoare că omul are la pantaloni două fermoare....
- Bade, da' de ce ai dumneata două fermoare ....??
- Apăi, sa mă scuzați, cuconitelor , asa-s eu, am două penisuri...
Cucoanele stupefiate..
- Ce spui ?? Cum ai două ...?
- Apăi, da , am unul mai de neam prost așa , mai mare și mai noduros pentru muierile noastre de la țară , și am unul mai finuț, așa , mai micuț și mai delicat pentru cuconițele de la oraș , așa ca dumneavoastră ...
Cucoanele curioase , parca ar incerca o partidă de amor cu badea Gheo , așa că il întreabă :
- Da' ce zici, bade , dacă te-om plati ai putea să ne bucuri și pe noi cu bărbăția dumitale..??
- Apăi cum nu , da' nu trebuie plată , că o fac de plăcere ..
- Da'  bade vrem să știi ceva..
- No , ce...?
- Să știi că noi chiar dacă suntem aranjate și locuim aici la oraș , noi tot muieri de la țară suntem.....

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu