Tipa tatuata - Bancul zilei

O tipa tatuata peste tot face plaja la nudisti.
Un tip vine langa ea.
- Nu va suparati, aveti pe pulpa stângă un tatuaj cu domnul Dragnea?!?
- Da.
- Doamnă, il admir foarte mult pe acest om, imi dati voie sa-l pup?
- Pupa-l, domnule...
- Multumesc! Dar, pe pulpa dreapta, este tatuat, cumva, Victor Ponta?
- Da.
- Imi dati voie sa-l pup si pe el? Mă innebunesc după omul ăsta, nu pot să-mi reprim acest imbold...
- Fie, domnule, dar îmi iei din expunerea la soare, te rog să te grăbești!.
- Doamnă, cumva intre picioare, cu ochii incrucisati, este Băsescu?
- Da, domnule, dar te cam întreci cu gluma!
- Doamnă, lasați-mă sa-i dau vreo trei p*li în gură, că mă enervează rău de tot, al dracului de chior...

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu