Vise

http://www.tufaciviitorul.ro/

imi doresc sa nu fiu singura
imi doresc sa nu fiu singura niciodata, mereu sa am alaturi pe cineva care sa ma iubeasca, sa ma ocroteasca, sa ma inteleaga, sa ma accepte asa cum sunt...sa am langa mine persoana pe care o iubesc...imi doresc sa nu fiu singura niciodata iar Craciunul sa fie sarbatoarea care sa ne uneasca cel mai mult. Imi doresc sa stau cu iubirea mea langa brad, sa ne plimbam prin zapada si sa ne amintim toate clipele frumoase pe care le-am petrecut de-a lungul timpului....sa ne amintim ca visul nostru impreuna a inceput intr-o seara de Craciun cu un sarut cu gust de sampanie care m-a facut sa simt ca suntem jumatatile unui suflet din univers....toate astea mi le doresc pentru ca e cel mai frumos vis...sa visezi sa iubesti si sa fii iubit(a) toata viata... Iana

"Fereste-ma, Doamne, de dorintele mele proaste!"

Mereu am visat sa stau. Pur si simplu sa stau, sa privesc un perete alb. Sa am suficienti bani incat sa sa-mi pot indeplini cea mai frumoasa fantezie, aceea de a sta.. Si intr-o buna zi acest vis s-a implinit. Am ajuns sa am atatia bani cat sa-mi permita sa stau. Si m-am infipt in canapea indeplinindu-mi visul. Am stat privind in gol, numai eu si gandurile mele. Aveam senzatia ca totul se aseaza in ordine si ca "hdd-ul" meu se defragmenteaza. Creierul si sufletul meu, incepusera a se linisti, si placerea de a sta crestea cu fiecare zi. Fara tv, fara calculator, si doar din cand in cand cu muzica clasica. Am stat o zi, doua, cinci, o saptamana, doua, bineanteles cu pauze riguroase de somn sau de masa. Dar intr-o zi m-am imbolnavit.. rau de tot. A trebuit sa stau in pat. Priveam tavanul alb, si parca ma cam saturasem de el. Am inceput sa dau drumu la tv, sa citesc, dar in curand m-am saturat de stat. As fi vrut sa alerg, sa muncesc, sa ma misc. Imi era dor de viata tumultoasa a firmei mele, imi era dor de telefoanele ce sunau intr-una de intalniri de afaceri, si chiar de prieteni. Acum insa nu mai puteam. Eram condamnat sa-mi traiesc visul pana la capat, tintuit de pat, cu neverosimilul tavan alb, amintindu-mi cu dezgust de vechiul meu vis. Acum visam sa alerg, sa conduc masina, sa inot... Si intr-o zi bunul Dumnezeu mi-a dat drumul din pat. Acum sunt perfect sanatos, si dornic de activitate. Imi place sa creez, sa ma misc, sa fiu dinamic. Si nu mai am nici un vis, pentru ca am in jurul meu totul !! Pe viitor voi fi insa cu mult mai atent la ce imi doresc, caci pestisorul de aur care iti indeplineste orice dorinta exista...
Tiberiu

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu