Vanghelie, ultima solutie a PSD Alianta DA PNL-PD- 72.7% PSD-18.7%

Proaspatul candidat PSD pentru Primaria Capitalei a avut o interventie de-a dreptul hilara ieri in timpul conferintei de presa: Vanghelie a vorbit despre cum "i-a capacitat" el pe locuitorii Sectorului 5 si a aratat, pe limba lui, ca "invatamantul este primul lucru care trebuie sa aveam ca primar in orasul nostru". Vorbind despre drumuri, Vanghelie s-a indurerat putin: "In ultimii 5 ani este anormal sa mergem cu masinile si cu transportul in comun care mergem", a spus el in limbajul care l-a consacrat."Poate nu am in spatele meu o activitate profesionala foarte mare, dar cred ca, prin ce am demonstrat la Sectorul 5, faptul ca i-am capacitat pe cetatenii Sectorului 5, batandu-ma pe de o parte cu echipa domnului primar general de atunci Basescu si cu o parte din echipa PSD care am avut o serie de probleme cu ei si care au vrut sa ma elimine", a continuat Vanghelie, uitand verbul si sfarsitul ideii, pe undeva, in incurcata fraza. Atacul curajosului Vanghelie la adresa nerecunoscatorilor colegi din PSD s-a dezlantuit putin mai incolo. "Suntem satui de vorbele unora dintre liderii PSD", a spus el, strangand din sprancene.
ziua
evenimentul zilei

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu