Un om nenascut

O seara racoroasa
de octombrie
Doua trupuri unite, o clipa de placere. Liniste.
Miracol sau blestem, uimitor, nepatruns mister, CREATIA!

17 Dec 2001
Nu-mi amintesc exact momentul cand am inceput sa simt,
dar sa stii ca multe din reactiile mele incearca sa iti
raspunda.

19 Dec 2001
M-am trezit ca de obicei sa iau micul dejun.
E placut aici, linistit si cald.
Mancarea de astazi e destul de putina. Ma agit.
Ati simtit si voi. Imi vorbiti, ma mangaiati, adorm.

21 Dec 2001
Imi place cum canta mama, are o voce placuta si ma
face sa dau din picioruse de emotie.
Incerc si eu, oare ei ma aud?

21 Dec 2001
Se pare ca azi e o zi speciala, mama e bucuroasa, o simt.
Tata vorbeste cald.

5 Ian 2002
M-am trezit in zbucium, mama vorbeste tare, tata striga.
Mi s-au inclestat pumnii, ma zbat.
O zdruncinatura puternica, mama se incoarda, e speriata.
Inima ii bare repede si puternic. Ma doare. Plang.
S-au linistit, obosit adorm.

6 Ian 2002
Azi nu am auzit vocea tatalui deloc, mi-e dor de el.

7 Ian 2002
Mama e tot timpul agitata, se plimba mult, ii simt plansul.
Plang si eu.

10 Ian 2002
O voce necunoscuta, cineva ma cauta prin burta mamei,
o mana straina, rece. Mi-e frica, ma string intr-un coltisor.
A trecut.
E seara tarziu si mama e inca treaza, plange.

11 Ian 2002
E tare dimineata, mama se pregateste, coboram scarile.
Asteptam. Voci straine, tremurande, planse.
Aud din nou vocea strainului cu mana rece.
Mama se teme ca niciodata pana acum. Mi-e tare frica,
dar stiu ca mama o sa aibe grija de mine.
Acum ne-am asezat, mama tremura.
Ceva se intampla, simt ca alunec... ma doare...
MAMA!
Ma chircesc linga inima mamei, dar ei ma cauta cu inversunare,
ma smulg, ma rup,
mama... de ce ii lasi?
Am obosit, adorm, poate maine ma voi trezi...

In lumea ta, poate,
o seara racoroasa
de septembrie
As fi vrut macar o clipa sa petrec cu voi, parintii mei,
sa-mi implinesc menirea, de a fi nascut, si apoi de a muri;
Dar voi mi-ati intrerupt mersul, fara macar sa stiti ce imi
doresc si am murit chiar inainte de a ma naste.

Iar daca va veni din nou momentul unei nasteri,
dragi oameni nascuti, ganditi-va ca acolo in pantecele rotund
salasluiesc EU, o fiinta ca si tine, doar mai mica...
si inca nenascuta; TE ROG NU MA OPRI!

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu