Ana Maria Florea - un alt adio

Mi-a fost atat de dor sa simt ceea ce speram sa simt acum...insa nu a fost sa fie...din nou..
Iar tu erai acolo, ma priveai inocent si credeai ca vezi in ochii mei ceea ce stralucea in ai tai...nu a fost sa fie...din nou...
Nici mana mea nu avea caldura mainii tale, nici degetele mele nu cautau adapostul trupului tau, nu cautau nimic...la tine.
Iar acum trebuie sa plec, bineinteles.
Am obosit, e timpul sa dorm, poate voi visa ceea ce caut.
Am obosit incercand sa nu ma deranjeze nimic, am obosit sa ma incerc sa cred ca ploua atunci cand e senin, am obosit sa iti vorbesc, sa ma ascund, sa te mint.
Te rog sa fii suparat pe mine, te rog sa ma uiti, sa nu imi scrii, sa nu ma vezi cand ne intalnim, ocazional.
Am incercat..am incercat sa imi fortez ochii sa straluceasca asa cum o faceau ai tai, insa m-am amagit si te-am amagit si pe tine : era doar reflectia ochilor tai...imi pare rau acum...
Sunt obosita...o sa dorm si o sa ma rog sa visez...
Adio...nu mai am cuvinte....
Adio...nor ce m-ai iubit...adio ploaie ce mi-ai mangaiat privirea....adio...si...multumesc

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu