Bancuri

Un tip beat mort intra intr-un bar, si dupa ce se izbeste de cativa
clienti in drum spre tejghea, se opreste in fata unei perechi si ragaie.
Sotul, indignat, zbiara la el:
-Cum indraznesti sa ragai inaintea sotiei mele?!
-Vai, imi cer scuze, raspunde betivul. N-am stiut ca era randul dumneaei.

Doi betivi ies dintr-o circiuma. Dupa vreo 200 m, unul zice:
-Am uitat sa ma pis.
-Nu-i nimic, te-nvat eu.

Unul beat turta sta pe o bordura in fata unui bar. Un strain vine la el si
il intreaba daca ii merge rau sau daca nu se poate ridica.Beatul raspunde:
- Hei! Stii tu cine-s eu?
- Nu! Cine?
- Isus Cristos...si ti-o pot dovedi. Vino cu mine!
Intra in bar si strainul dupa el. Barmanul il vede pe betiv si zice suparat:
-Isuse! Iar esti aici...

Intra un popa intr-un restaurant si se aseaza la masa.Cheama ospatarul si il intreaba:
-Fiule, balena aveti?
-Nu, parinte.
-Casalot aveti?
-Nu, parinte.
-Rechin aveti?
-Nu, parinte.
-Atunci da-mi o costita de porc afumata si Dumnezeu mi-e martor ca am vrut sa mananc peste!

Ce spune un snur cand se vede in oglinda?
-Ce siret sunt...

Recent s-a efectuat un sondaj pe plan mondial.Intrebarea a fost:
"Va rugam sa ne spuneti opinia dumneavoastra in legatura cu lipsa de
alimente din restul lumii."Sondajul a fost un esec total.
- In Africa nu stiau ce inseamna "alimente".
- In Europa de Vest nu stiau ce inseamna "lipsa".
- In Europa de Est nu stiau ce inseamna "opinie".
- In America de Sud nu stiau ce inseamna "va rugam".
-Iar in S.U.A. nu stiau ce inseamna "restul lumii".

-Draga, nu stiu de ce intarzie sotul meu.Nu cumva are o amanta?
-De ce te gandesti la ce e mai rau? Poate l-a lovit o masina!

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu