Miron Cozma a fost eliberat

"Minerii au fost manipulati dupa metode comuniste de Ion Iliescu, in conditiile in care, eu, Miron Cozma, am incercat sa-i opresc. Mai mult, atunci cand le-am spus sa nu vina la Bucuresti, oamenii au vrut sa ma calce in picioare" "Nu am fost niciodata un prieten al lui Iliescu. Ba chiar am refuzat diploma de revolutionar pe care fostul presedinte a vrut sa mi-o dea, pe motiv ca nu am nevoie de o distinctie inmanata de un comunist. Tata a fost impuscat de comunisti, iar eu nu pot decat sa-i urasc. Atunci cand vorbeam cu el, nu ma adresam niciodata cu domnul, ci cu tovarasul Iliescu. De aceea nu s-a aflat niciodata adevarul despre mineriada"
Miron Cozma

Comments

puiu said…
Am vazut la tv. doar sfarsitul emisiunii lui Stelian Tanase cu Miron Cosma, cand acesta din urma a spus ca fiind in puscarie, cineva a scris Balada lui Cosma. Eu sunt acela. Am scris aceasta poezie si inca una intitulata Cosma. Aceste doua poezii le-am publicat intr-o carte. Doresc sa iau legatura cu M. Cosma. Cand acesta era in puscarie, am mers in V. Jiului si am lasat la o cunostinta mai multe carti de-ale mele cu aceaste poezii in speranta ca macar una sa ajunga la Miron Cosma. Incerc sa iau legatura si cu D.nul Stelian Tanase, tot in vederea luarii legaturii cu M. Cosma.
Va rog din suflet pe dv. sa ma ajutati in acest sens. Raspund la tel. 0740074249, 0729918509, pe blogul
prietenul vostru.blogspot.com sau adresa puiuraducan@yahoo.com sau dandu_doi@yahoo.com

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu