Apropiere

Andrei Sava

Apropiere
Ai calcat pe umbra mea

M-ai privit si m-ai intrebat daca ma doare

Ai asteptat sa-ti raspund mi-ai zimbit

Si nu te-ai gindit ca poate te mai doresc



Mi-ai zdrobit pe rind capul,miinile,pieptul

m-ai intrebat daca mai merita sa te apropii

Eu ti-am zimbit asa ca mi-ai zdrobit si picioarele

m-ai sufocat cu o imbratisare

m-ai imbratisat cu un sarut...

si ai zarit ceva in inima mea:

era o lacrima cu care ma inecasem.

fara sa-mi dau seama ca esti tu.



Spre tine

Pasesc ca pe gheata pe drumul spre inima ta

Privesc desi-i ceata ma rog sa te pot bucura

incerc;desi-i greu sa fac sa fii iarasi a mea

Si sper c-o minune pe tine-mi te va reda.



M-am prins de miinile tale cu speranta ma vei ajuta

M-ai tras inspre tine,alunec spre inima ta

Plutesc ca pe gheata;dar stiu vei fi poate a mea

Alunec iubire;alunec spre dragostea ta.



Am plins si in urma izvoare de dor am lasat

Si intr-a ta lume credeam ca de mult m-ai lasat

Am pasit ,nu stiu unde,dar zbor din nou spre o stea

Mai am ascunsa speranta ca tu vei fi iarasi a mea.



M-ai pierdut intr-o sfera cu clipe

Lumini ma ghideaza-n celest

Visez;ma-ndrept inspre tine

Sa-mi bucuri iar inima-n piept.



Pe fundul unei clepsidre;dansez intre sute de clipe

Fara sa uit sa respir pe-a timpului punte

Caci vremea mea trece dar timpul ramine cu tine

Cu iubirea ce-o port,cu zimbetul tau pentru mine.



N-am timp sa opresc al meu drum spre dragostea ta

Caci drumul e lung,piedici tot timpul pot aparea

Alerg disperat,rasuflu din greu,viorea

Caci eu te iubesc,nu stiu ce mai vrei,viata mea?



Am venit



Cind in clipe,clipe cauti

in al noptii cer senin

ai s-auzi atunci de mine

promitind ca am sa vin.



Cind in noapte visuri spulber

Stele caut,imi doresc

Ai s-auzi atunci de mine

Am sa vin sa iti vorbesc.



Cind cu lacrimi,lacrimi stergi

Si astepti al tau iubit

Ai sa ma-ntilnesti pe mine

Cind ma cauti am venit



Cind cu buze,buze cureti

Un sarut cu cel dorit

Ai sa te gindesti la mine

Sa nu plingi caci am venit.



Petale de trandafir

Petale de trandafir

pling cinta dupa tine

Asteapta un musafir

Te asteapta iar pe tine.



Dar gindul ma omoara

tu nu ma mai tii la mine

ma ofilesc in gindu-mi

petale linga mine..



Vorbesc



Vorbesc cu tine-n gind

Caci nu e nimeni sa m-auda

Vorbesc cu tine-n gind

Caci nu poti sa ma ranesti.



Vorbesc cu tine

cind nu esti linga mine

caci nu e nimeni sa m-auda

doar tu cu mine-n gind.



Vorbesc dar nu-ndraznesc sa scot nici un cuvint

ma uit in ochii tai

si-ti spun tot...iti spun tot

vorbesc de parca-s fi nebun.



Un sarut

Sub zapada de afara

A-nghetat al tau sarut

A ramas de asta vara

Dulce,umed,neclintit.



A ramas pe banca rece

Sub un soare inghetat

Asteptind sa-l pui la vara

Intr-o carte la pastrat



Sa-l pastrezi ca si pe mine

Ca un vis placut,dorit

Sa-l saruti ,sa-l tii cu tine

Linga-ti sinul impietrit.



Schimbare

M-am scufundat intr-o lacrima

Si m-am inechat cu durerea

Caci miine nu te voi mai iubi ca azi.



Emotii

Citeodata mi-e teama sa te ating

Ma intreb daca nu esti un vis

Si ca in oricare alt vis frumos

Daca te ating o sa dispari

pentru totdeauna din viata mea.



Sunt

Dumitrascu Bianca

Sunt un om viu

nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain

Abia am timp sa ma mir ca exist

dar ma bucur intotdeauna ca sunt.



Prezentul


Pe mine pa preocupa prezentul

Oare cit de intins e

Ce adincime are si

Cit din el mi se cuvine mie.



Un veac de singuratate

...Facu apoi un ultim efort pentru a cauta in inima lui,locul in care putrezise dragostea,dar nu-l putea gasi.

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu