Citate celebre

Succesul inseamna a continua cand ceilalti renunta.
Alvin Sprecht

Cea mai mare inspiratie vine adesea din disperare.
Comer Cotrell, fondator Pro-Line Corp.

Nu am lasat niciodata scoala sa interfereze cu educatia mea.

Iadul este gol si toti diavolii sunt aici.
William Shakespeare

Nu m-as inscrie niciodata intr-un club care i-ar accepta pe cei ca mine membri.

Privesc viata precum un pasager important de pe Titanic: s-ar putea sa nu ajung la destinatie, dar macar merg la clasa I.
Art Buchwald

Nu te iubesc pentru ceea ce esti, ci pentru ceea ce devin cand sunt cu tine.

Orice ar fi, trebuie sa te casatoresti: daca ai noroc de o nevasta buna vei fi fericit; daca nu, ajungi filosof.

Un barbat indragostit este incomplet pina ce se insoara. Dupa aia e terminat.

Toate generalizarile sunt false, inclusiv aceasta.



" Important nu este sangele albastru , originea sociala sau cate clase ai. Important este ce faci in viata" Miillard Fuller

" Am vazut minti luminate apartinand generatiei mele , distruse de nebunie ." Allen Ginsberg

" Orice progres inseamna razboi cu societatea !"George Bernard Shaw

" Nu am nici intelepciunea si nici nimic cu adevarat folositor de spus - am spus doar ce mi-a trecut prin cap"Russell Hoban, FREMDER

" Am sa va spun acum un secret ,un foarte simplu secret - numai cu inima poti vedea lucrurile corect , ce este esential este invizibil pentru ochi" Saint-Exupery

" Nu iubesti o femeie pentru-ca este frumoasa , ci este frumoasa pentru-ca o iubesti tu " Anonymous

"Adevarul se afla intre prima si a patruzecea bere" Tori Amos

"Alcoolul este anestezicul pe care ni-l administram , pentru a suporta interventia chirurgicala a vietii" G B Shaw

"Un om inteligent se imbata ori de cate ori este obligat sa-si petreaca timpul alaturi de prosti" Ernest Hemmingway

"Cand te trezesti incearca sa-ti respecti promisiunile facute la betie .Astfel vei invata sa-ti ti gura." Hemmingway

" Beau pentru-ca am ocazia , dar uneori beau tocmai pentru-ca nu am nici o ocazie" Miguel de Cervantes

" Cartile mele sunt ca apa . Cartile marilor genii sunt ca vinul . Din fericire toata lumea bea apa ." Mark Twain

" Intreaga lume se afla la trei pahare in spatele meu." Humphrey Bogart

" O sticla cu vin contine mai multa filozofie decat toate cartile din lume " Louis Pasteur

" Sa nu uitati ca eu am primit mai multe de la alcool decat a primit alcoolul de la mine" Winston Churchill

" Numai atat ai trait : cat ai muncit" Goethe

" M-am masurat cu visul si am iesit invins" Vasile Voiculescu

" Democratia a fost inventata ca un mijloc de a impaca libertatea cu carmuirea" Bertrand Russell

" Rasul reprezinta o supapa de siguranta a vietii " Arcadie Percek - psiholog

" Satira minte cu privire la oamenii ilustri in timpul vietii lor,iar elogiul minte dupa moartea lor " Voltaire

" Imbatranirea nu este decat o deprindere rea pe care un om ocupat nu are timp sa si-o formeze " Andre Maurois

" Fiecare epoca are convingerea nestramutata ca lupta dusa de ea este cea mai importanta " Balzac

" Incearca sa-ti faci datoria si vei afla indata cine esti " Goethe

" Cand ratiunea altuia izbuteste sa ma convinga pe deplin , devine propria mea ratiune " Swift

" Daca am cunoaste toate tainele universului am cadea indata intr-un plictis enorm " Anatole France

" Pentr-ca raul sa invinga pe pamant este suficient ca oamenii buni sa nu faca nimic" Edmond burke

" Simplitate simplitate " Henry Thoreau

" uneori este atata frumusete pe lume incat inima mea neputand sa o primeasca se ascunde intr-o pestera"

" Nu am pierdut jocul , dar am alergat " out of time" " Vince Lombardi


"Omul ?tie mai multe decât în?elege."
(Alfred Adler)

"Cu cît e?ti mai în?elept, cu atît î?i dai mai bine seama c? pe lume exist? mul?i oameni deosebi?i. Oamenii de duzin? nu observ? nici o deosebire între semenii lor."
(Blaise Pascal)

"...oamenii ceilal?i nu exist? pentru noi decît în m?sura în care le cunoa?tem dorin?ele, preferin?ele, n?dejdile, actele ?i atitudinea în decursul vie?ii."
(Camil Petrescu, Ultima noapte de dragoste, întîia noapte de r?zboi)

"Fragmente din jurnalul unui psihiatru. Sunt doi ani de cînd mi-am deschis cabinetul. Azi am f?cut o statistic? pentru etiologia tuturor maladiilor pe care le am notate în registru. Rezultatul a fost surprinz?tor. 50% din pacienti sunt bolnavi pentru c? sunt c?s?toriti, 50% sunt suferinzi pentru c? nu sunt c?s?toriti."
(Arthur Dan)

"Erori judiciare. Poli?ia a adus la ospiciu un individ care sus?inea c? are toata lumea într-un pachet, pe care-l purta cu mare grij? sub bra?. Mai mult din curiozitate, am examinat con?inutul pachetului: un Faust, un Hamlet ?i o imprimare pe discuri a cuartetelor lui Beethoven. Uneori gre?este si poli?ia"
(Arthur Dan)

"?tiu personal, printr-o trist? experien??, c? urm?rind scopuri utopice se ajunge la carnagii ?i la lag?re de concentrare. Din momentul în care sacrifica?i ceea ce este posibil pentru ceea ce este de dorit v? angaja?i pe o cale inuman?."
(Paul Watzlawick)

"Nu exist? întîmpl?ri atît de nefericite din care oamenii pricepu?i s? nu trag? vreun folos, nici atît de fericite, pe care cei nepricepu?i s? nu le poat? întoarce în dauna lor."
(La Rochefoucauld)

"În via?? exist? dou? tragedii. Una e sa nu ob?ii ceea ce dore?ti. Cealalt? e s? ob?ii."
(G.B. Shaw)

"Dar cum omul nu a tr?it decît relativ pu?ine milenii în stare de civiliza?ie, în schimb a tr?it multe sute de mii de ani în stare de barbarie, modurile func?ionale arhaice sunt în el virtualmente extraordinar de vii ?i usor de activat."
(C.G. Jung)

"A tr?i armonios reprezint? o chestiune de tact ?i de sensibilitate, de ra?iune, echilibru ?i permanent? remodelare, o aristocra?ie a moralit??ii ?i educatiei.
Dar aceasta e mult prea greu.
E mai u?or s? tr?ie?ti dup? reguli fixe, decît prin tact ?i proprie judecat?.
O moralitate de fier nu e admirabil?, dimpotriv?, e m?rturia spaimei în fa?a vietii, a inabilit??ii de a te descurca. Într-un cuvînt, confuzie, sl?biciune de care ar trebui s? ne fie ru?ine, nu s? ne mîndrim cu ea."
(Aldous Huxley - Viermele lui Spinoza)

"Ne place s? uit?m c?, de fapt, totul în via?a noastr? este rodul întîmpl?rii, începînd chiar cu întîlnirea spermatozoidului cu ovulul."
(S. Freud)

"Orice as explora, gasesc urmele unui poet care a fost acolo inaintea mea."
(S. Freud)

"Sa mergi din esec in esec fara a-ti pierde entuziasmul, acesta este succesul."
(Winston Churchil)

"Dar cum omul nu a trait decit relativ putine milenii in stare de civilizatie, in schimb a trait multe sute de mii de ani in stare de barbarie, modurile functionale arhaice sunt in el virtualmente extraordinar de vii si usor de activat."
(C.G. Jung)

"Tot ce traiesc este psihic. Chiar si durerea fizica este o imagine psihica a carei experienta o am [...] Psihicul meu chiar transforma si falsifica realitatea si el face aceasta in asemenea masura incit trebuie sa recurg la mijloace artificiale spre a determina ce lucruri se deobesesc de mine insumi."
(C.G. Jung)

"Uneori am vise frumoase, alteori vise ingrozitoare, dar trec peste cele ingrozitoare datorita celor frumoase."
(Dr. Jonas Salk).
Ne bucura prezenta de spirit a unuia dintre vizitatorii nostri, domnul Sorin Teodor, care ne-a sugerat urmatoarea continuare a citatului: "... la fel cum trec si peste visele frumoase datorita celor ingrozitoare"
Ii multumim si pe aceasta cale.

"In viata exista doua tragedii. Una e sa nu obtii ceea ce doresti. Cealalta e sa obtii."
(G.B. Shaw)

"Blaga spune undeva ca viata nu e niciodata un roman, ci tangenta la nenumarate romane. In acelasi fel se poate spune ca starea presupus normala nu este decit tangenta la nenumarate stari psihotice definitive, care nici ele nu sunt altceva decit ancorarea intr-o singura atitudine. Cind tangenta se opreste la un stadiu unic, incepe nebunia."
(Arthur Dan)

"Am fost strain si m-au pierdut;
Am fost nebun si m-au vândut;
..........
Am fost un las si am pierdut?
Am fost o umbra si-am trecut."
(Ciprian Diosan - Metamorfoze)

"Nu exista întîmplari atît de nefericite din care oamenii priceputi sa nu traga vreun folos, nici atît de fericite, pe care cei nepriceputi sa nu le poata întoarce în dauna lor."
(La Rochefoucauld)

"Daca vrei sa-ti dai seama de fericirea unui om, nu trebuie sa întrebi ce-i face placere, ci, din csntra, ce-l supara, cu cît se supara de lucruri mai mici, cu atît este mai fericit, fiindca cineva trebuie sa se afle bine pentru a fi susceptibil la nimicuri, în nefericire nici nu le baga în seama."
(Arthur Shopenhauer)

"Mintile sunt ca parasutele. Functioneaza doar cind sunt deschise."
(Sir James Dewar)

"Stiu personal, printr-o trista experienta, ca urmarind scopuri utopice se ajunge la carnagii si la lagare de concentrare. Din momentul in care sacrificati ceea ce este posibil pentru ceea ce este de dorit va angajati pe o cale inumana."
(Paul Watzlawick)

"Erori judiciare. Politia a adus la ospiciu un individ care sustinea ca are toata lumea într-un pachet, pe care-l purta cu mare grija sub brat. Mai mult din curiozitate, am examinat continutul pachetului: un Faust, un Hamlet si o imprimare pe discuri a cuartetelor lui Beethoven. Uneori greseste si politia"
(Arthur Dan)

"Fragmente din jurnalul unui psihiatru. Sunt doi ani de cînd mi-am deschis cabinetul. Azi am facut o statistica pentru etiologia tuturor maladiilor pe care le am notate în registru. Rezultatul a fost surprinzator. 50% din pacienti sunt bolnavi pentru ca sunt casatoriti, 50% sunt suferinzi pentru ca nu sunt casatoriti."
(Arthur Dan)

"Dragostea este triumful imaginatiei asupra rationalului."
Mauro Cardi

"Frica de a da gres nu trebuie sa va fie un obstacol in cautarea adevarului."
Helvetius

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere"
Lao Tze

"Cautarea fericirii este cauza principala a lipsei acesteia"
Eric Hoffer

"Prostii se plang ca nu sunt cunoscuti de suficient de multi oameni. Inteleptii se plang ca nu cunosc suficient de mult oamenii"
Confucius

"Banii sunt ca balegarul - daca nu sunt aruncati in stanga si in dreapta, nu aduc nici un folos."
Francis Bacon

"Toti oamenii vor sa traiasca mult, dar nimeni nu vrea sa fie batran."
Jonathan Swift"

"Si daca te casatoresti si daca nu te casatoresti, oricum vei regreta."
Socrate



Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu