Diaconescu recunoaste pumnul PSD in gura presei

Purtatorul de cuvant al PSD, Cristian Diaconescu si-a cerut scuze, marti seara, in mod public pentru greselile si abuzurile facute de partidul sau in perioada in care s-a aflat la guvernare si mai ales pentru ca "a bagat pumnul in gura presei". Intrebat de jurnalistul Carol Sebastian, in emisiunea "Intrebarile Realitatii" de pe Realitatea TV, daca regreta faptul ca PSD a actionat ca un partid-stat, autoritar, in perioada 2001-2004 si pentru ca acelasi partid a "bagat pumnul in gura presei", Diaconescu a raspuns promt: "Este o mare greseala si daca-mi permiteti, eu imi voi cere scuze acum in mod public". Rugat de realizator sa mai repete inca o data parerile de rau, liderul PSD a continuat: "Eu imi cer scuze public pentru abuzurile si lucrurile gresite facute in perioada 2001-2004". La doar o zi diferenta, presedintele executiv al PSD, Adrian Nastase a admis si el, pentru acelasi post de televiziune, ca fosta putere a avut "unele" probleme de comunicare cu presa si ca partidul va trebui sa invete din greselile facute. El a tinut sa-l ironizeze pe jurnalistul Carol Sebastian, amintindu-i ca a scris "chiar cu pumnul in gura" niste editoriale in presa extrem de dure la adresa PSD, care indemnau electoratul impotriva fostului partid de la putere.
Evenimentul zilei

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu