Noaptea mafiotilor

In direct la TV
In noaptea de joi spre vineri, telespectatorii postului OTV au avut parte de un spectacol terifiant, oferit de trei personaje sinistre ale fotbalului romanesc. Gigi Becali (patronul Stelei), prezent in studio, Dumitru Dragomir (presedintele Ligii) si Nicu Gheara (seful unui sindicat fantomatic al fotbalistilor)(foto dreapta), prin interventii telefonice, s-au rafuit in direct, ca niste mafioti gata sa-si ia gatul dupa ce au facut ticalosii impreuna.
Daca ar fi urmarit emisiunea, mafiotii sicilieni s-ar fi oripilat: in vreme ce ei stau ascunsi, fiind aproape imposibil de fotografiat, omologii lor romani isi striga faradelegile in direct, la TV.

Dragomir despre Gigi Becali: ?Un praduitor, un oligofren! L-a dat in gat pe Nicu Gheara! Trisa la carti! Fura pamanturi! L-am ajutat sa fure Steaua! I-a santajat pe Paunesti, Steaua e luata-n fals!”
Gigi Becali despre Dragomir: ?Fura milioane! I-am zis sa ia si el doua-trei sute de mii, dar el vrea milioane!”
Gheara catre Dragomir: ?Mitica, n-ai dreptul sa-l judeci pe Gigi, e machedon de-al meu. Iti mananc creierul!”
Gheara despre Gigi Becali: ?Gigi e doar un prost cu gura mare. Poate o sa-l vedeti intr-o zi omorat”
Gheara despre statul roman: ?I-am pacalit 15 ani! N-am dat nimic la stat, nu le-am dat nici un ban!”

Dumitru Dragomir l-a turnat pe Gigi Becali in direct, la televiziune: ?L-am ajutat sa fure Steaua!”

Drepturile de televizare ale meciurilor din Divizia A la fotbal au bagat raca intre Gigi Becali, patronul echipei de fotbal Steaua, si Dumitru Dragomir, seful ligii. Candva prieteni la catarama, cei doi au ajuns sa se toarne unul pe altul, in direct, la televiziune! Prezent joi seara la OTV, Gigi Becali a deschis subiectul drepturilor TV, acuzandu-l pe Dragomir ca le-a luat cluburilor posibilitatea de a negocia individual contractul. ?Mitica are 70 la suta dintr-o firma cu Horatiu Nicolau. Eu i-am zis sa ia si el, acolo, 2-300 de mii! Dar el vrea milioane!”, a fost declaratia care l-a scos din minti pe Dragomir. ?Ma impusc in fata televiziunilor daca am luat eu vreun procent! Ma jur pe mormantul tatalui meu, pe sufletul meu!”, a intervenit, intaratat, Mitica.

?Gigi, esti un analfabet nenorocit si un praduitor!”

Dragomir a negat ca are vreun interes legat de drepturile de televizare si l-a atacat dur, cum n-a mai facut-o niciodata pana acum, pe Becali. ?Esti diavolul in persoana! Un praduitor, un oligofren! Analfabet nenorocit ce esti! Vagabondule, golanule, n-ai citit in viata ta doua carti! Nenorocitule! Esti un diavol, un nenorocit, un bandit, un praduitor si un vagabond”, a urlat Mitica in receptor, in timp ce patronul stelist afisa un zambet fortat. Becali n-a avut replica, vizibil surprins de atacurile lansate de ?Corleone”.

?Camatarii sunt arestati din cauza lui!”

O data deschis, robinetul acuzelor a continuat sa-l improaste pe Gigi: ?Lua sute de mii de la camatari! 80 la suta, fratii Camataru sunt arestati din cauza lui! asta n-a muncit o ora in viata lui! E hot de profesie!”. Puse cap la cap, afirmatiile lui Dragomir, fost prieten la catarama cu Gigi, alcatuiesc un portret cutremurator al latifundiarului. ?Jur pe copiii si familia mea ca n-am praduit pe nimeni in viata mea!”, a incercat sa pareze Gigi Becali.

?Preacinstitul” Gheara: ?Am pacalit statul 15 ani!”

Din Spania a intervenit telefonic Nicu Gheara, personaj controversat, despre care se spune ca ar face parte din lumea interlopa. Dialogul dintre cei trei este desprins parca dintr-un film cu mafioti. ?Mitica, n-ai voie sa-l judeci pe Gigi! El e machedon de-al meu! Chiar daca noi ne-am mai certat, el nu-mi face nici un rau. E prea mic Gigi sa-mi faca mie rau! El e doar un prost cu gura mare. Poate o sa-l vedeti intr-o zi omorat...”, a insinuat Gheara. Comentand situatia sa actuala, Gheara a facut si el un autodenunt: ?Am vazut ca, vreme de 15 ani, nu s-a schimbat nimic in Romania, asa ca am decis sa plec cu familia in strainatate! I-am pacalit 15 ani! N-am dat nimic la stat! Nu le-am dat nici un ban!”.
Dragomir a incercat in continuare sa-l asigure pe Gheara de vinovatia lui Becali. ?Nicule, Gigi ti-a facut rau! Stiu asta chiar de la el! Pot jura pe Biblie! El i-a infundat si pe fratii Camataru!”, a sustinut ?Corleone”. Gheara a retinut, fara indoiala, afirmatiile lui Mitica, dar a evitat sa le dea importanta la televizor, trecand peste ele. Putin mai tarziu, Gheara i-a aruncat lui Dragomir un avertisment infricosator: ?Iti mananc creierul!”.
Dandu-si seama de gravitatea acuzelor si presati de ?jupanul” Gheara, Gigi Becali si Dumitru Dragomir au mimat, in final, pacea.

mai multe pe site-ul www.evz.ro

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu