CV

Stimate Domn/ Stimata Doamna,

Va multumesc pentru scrisoarea din 31 Martie 2006, insa imi pare rau sa
va
informez ca Eu nu pot sa accept refuzul dumneavoastra de a ma angaja.
In
ultima vreme am avut un noroc extraordinar in a primi foarte multe
refuzuri
de angajare, incat am ajuns in situatia de a nu mai putea accepta nici
o
respingere. In ciuda renumelui companiei dumneavoastra, de a fi extrem
de
exigenti in selectia angajatilor, refuzul nu corespunde nevoilor mele
actuale. Drept urmare am sa ma prezint la serviciu luni, 10 Aprilie la
ora
8,00. In legatura cu salariul si biroul pe care il voi avea ma astept
sa fie
pe masura renumelui companiei

Cu stima,
al dvs,
.........

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu