Big Leroy

Doi indivizi intra intr-un mic apartament, calduros si umed, tarand un tanar
slabut. In interior e Big Leroy, un negru enorm, transpirat, puturos, cu
moaca de prost dispus, o scobitoare in gura, isi curata unghiile cu o halebarda.
Unu dintre indivizi zice:
- Auzi Big Leroy, seful il trimite pe asta sa-i maresti curul... Zice ca e ca sa invete sa nu faca pe grozavul cu oamenii nostri din cartier.
Victima striga disperata si cere iertare. Leroy nici nu clipeste, il ignora si spune:
- Puneti-l in coltul acela, ma ocup eu de puiul asta de catea imediat ce termin cu unghiile.
Indivizii ies si tanarul se roaga:
- Domnule Leroy, va rog, nu-mi faceti asta, dati-mi drumul, eu n-am sa
povestesc la nimeni ca m-ati lasat sa plec fara sa fiu pedepsit...
Leroy tuna:
- Taci bai, si stai cumintel la coltul tau!
Cinci minute dupa, se intorc indivizii cu alta victima:
-Big Leroy, sefu il trimite si pe asta sa-i tai amindoua picioarele si
sa-i scoti ochii ca sa invete sa nu-i mai fure. Leroy cu voce grava:
- Lasati-l tot acolo la colt, ca ma ocup acusica.
Putin mai tarziu sosesc aceiasi indivizi, tarand a treia victima:
- Big Leroy, zice sefu ca lui asta sa-i tai putza ca sa invete sa nu se
mai bage la iubita lui. Ah, si sa-i mai tai si limba si toate degete sa nu
mai aiba nici cea mai mica sansa de a se atinge de alta femeie in viata sa.
Leroy cu o voce de mormint:
- E ca si rezolvat. Pune-l linga ceilalti nemernici.
Cand tipii pleaca, prima dintre victime sopteste catre calau:
- Domnule Leroy, cu tot respect, e doar sa va ajut sa evitam orice confuzie,
eu sunt acela cu curul, sa nu uitati!

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu