Bancurile zilei

Vechi proverb tibetan: Daca femeia ar fi buna , si Dumnezeu ar avea una.

Intrebare: Ce-i alba si are 30 cm?
Raspuns: nimic, toata lumea stie ca, daca are 30 cm, este neagra !

Intra o blonda intr-o farmacie si intreaba
- Aveti ochelari?
- Pentru soare?
- Nu, nu, pentru mine!

Vorbeau un american, un francez si un roman cum afla ei daca ii insala nevestele:
Francezul zice : eu vin acasa si o intreb daca m-a inselat si ea normal zice ca nu, si eu
o intreb dar cu ... si zic orice nume, ce ai facut ? si ea imi povesteste !
Americanul zice : eu vin acasa si o intreb daca m-a inselat si ea normal zice ca nu, si
eu ii spun ca nu-i mai dau nici un ban si ea imi povesteste totul !
Romanul zice : eu vin acasa si sun intai la vecina si o fac curva si ea incepe : eu
curva? dar nevasta-ta care......

culmea politetii : sa stai pe scaunul electric si sa cedezi locul unei doamne

culmea ceasului desteptator: sa sune ocupat...

culmea inocentei : o calugarita care lucreaza intr-o fabrica de prezervative sa creada ca face saci de dormit pentru soricei

culmea somnului: sa visezi ca dormi

culmea hartiei: sa te stergi la fund cu confetti

culmea croitoriei 1: sa cosi o pereche de chiloti pt fundul marii

culmea lacomiei : sa mananci bataie si sa nu te saturi!

sent by Catalin! Thanks Catalin.

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu