Perle de la banci

- Am scos toţi banii de pe card (Credit Card)!!! Acum ce se întâmplă??? Îmi mai daţi altul?!?
--------------------------------
- Vreau sa fac şi io o extracţie din contu' firmei !!!
--------------------------------
- Am venit (persoană juridică) să-mi daţi extractu' de cont !!!
--------------------------------
- Am venit să plătesc banca !!! (o rată la un credit)
--------------------------------
- Bună ziua !!! Am de plătit şi io nişte răţi !!! (rată - rate - răţi conjugat la persoana a 15-a plural) (Solicitare facută de un domn elegant imbrăcat la 4 ace cu un diplomat de piele şi un celular ce "răgea" manele)
--------------------------------
- Doamnă vreau să scot şi io bani de pe ăsta (Un card de salariu)
- Mergeţi cu cardul la ATM, îl băgaţi in aparat, tastaţi PIN-ul şi îi spuneţi acolo căt vreţi să scoateţi !!!
după căteva minute, aceeaşi persoană în faţa ATM-ului:
- Cinci milioane (în şoaptă) !!!
- Cinci milioane (puţin mai hotărât) !!!
- Cinci milioane (răspicat) !!!
- Cinci milioane (cât l-au ţinut plămânii) !!!
--------------------------------
- Doamnă i-am dat banii şi factura şi nu mi-a mai dat rest !!!
- Cine ?!?
- Automatu' de-afară !!!
după mici investigaţii se constată că este necesară echipa de intervenţii deoarece bunicuţa respectivă a reuşit să îndese literalmente în fanta de card a ATM-ului banii şi factura telefonică (cu plic cu tot) !!!!
--------------------------------
Doamnă, nu vă merge tonomatu' ?!? Că vroiam să-mi scot şi io banii !!!
--------------------------------
- Nu vă supăraţi, când alimentaţi bancomatul?!?
- De-abia ce l-am alimentat acum un sfert de oră !!!
- Păi am vrut să scot 500.000 şi mi-a zis "Insuficienţi bani in cont" !!!
--------------------------------
Dacă e card internaţional pot să-l folosesc şi in Spania !?! (ăsta cred că era un "căpşunarist")
--------------------------------
- Nu vă supăraţi am şi eu o problema urgentă !!! Sunt disperat !!! Mi-am pierdut cardul şi mi-e să nu rămân fără bani.
- Staţi liniştit pentru că cel care-l găseşte nu-l poate folosi atâta timp cât nu ştie PIN-ul !!!
- Păi aici e buba!!! Mi+amm notat PIN-ul cu Marker Permanent pe spatele cardului ca să nu-l uit

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu