Bancuri bancuri

In gradina zoologica, in dreptului custii cu maimute, un copil exclama:
- Mama, mama, uite, aici sunt programatori!
Mama, contrariata:
- Dar de ce crezi tu asta?
- Sunt la fel ca tata: nespalati, parosi si au fundul tabacit !

O pereche pleaca in vacantza pe un lac unde se putea pescui.
Lui ii placea sa pescuiasca in zori, ea adora lectura.
Intr-o dimineata el se intoarse dupa citeva ore de pescuit si hotari sa
traga un pui de somn. Desi lacul nu-i era familiar ea se hotari sa iasa cu
barca. Visli putin, apoi relua lectura. Dupa putin apare paznicul in barca lui:
-Buna ziua, ce faceti aici?
-Citesc, raspunse ea desi gindea ca e evident.
-Sinteti intr-o zona unde pescuitul este interzis!
-Dar nu pescuiesc, nu se vede ?
-Da, dar aveti tot ce va trebuie. Trebuie sa ma urmati si va trebui sa va
amendez .
-Daca o faceti va denunt pentru viol.
-Dar nici macar nu v-am atins !
-Dar aveti cu dvs. tot ce va trebuie !
Morala: NU contraziceti niciodata o femeie care stie sa
citeasca!

Un indian navajo statea langa un agent de vanzari pe o banca in parc... intre ei se afla o punga mare de hartie... indianul fixa de ceva timp punga de hartie. -Vrei sa stii ce e in punga?, intreaba agentul de vanzari. Indianul dadu afirmativ din cap. -E o sticla de vin, am luat-o pentru nevasta-mea. Indianul tacu o vreme, apoi zise, dand afirmativ din cap de mai multe ori: -Bun schimb ai facut...

Un tip ajunge la portile Raiului, in fata lui Sf. Petru.Acesta il intreaba:
- Ai facut ceva deosebit in viata ta care sa merite sa intri in Rai ?
- Da, ma pot gandi la un singur lucru. Odata , cand faceam un drum in Black
Hill in Dakota, am dat peste un grup de motociclisti duri si mari si rai
care maltratau o tanara. M-am dus direct la ei si le-am cerut sa o lase in
pace dar ei nu m-au ascultat. Asa ca m-am dus la cel mai mare, cel mai
tatuat si i-am tras una in cap, i-am rasturnat motocicleta, i-am smuls
cercelul din nas si l-am aruncat la pamant. Apoi am tipat : - Acum, inapoi
baieteilor sau veti avea de-a face cu mine !
Sf. Petru a fost impresionat.
- Cand s-a intamplat asta ?
- Acum cateva minute...

Unui batran suporter rapidist i-a sunat ceasul. Pe patul mortii el isi cheama fiul si-i zice:
- Fiule iti las ca mostenire abonamentul meu la tribuna 0.
- Da, tata...
- Vreau in schimb sa-mi cumperi un abonament la meciurile din Ghencea iar pe ultimul drum sa-mi invelesti cosciugul in steagul Stelei.
- Dar tata, toata viata ai fost devotat Rapidului, de ce te schimbi acum pe patul de moarte?
- Da-i in ma-sa, decat sa moara unul de-ai nostri, mai bine unul de-al lor!

Sotia, suparata ca sotul ei isi lua in fiecare zi de lucru si acasa, ii spune acestuia: -Draga, nu iti ajunge cat muncesti la serviciu? Chiar trebuie sa mai lucrezi si acasa? -Draga mea, dar multa lume isi continua munca de la serviciu si acasa... -Da, dar nu toti sunt medici legisti ca tine!!!

Nu ti-am scris niciodata pana acum, dar chiar am nevoie de sfatul
tau pentru o decizie cruciala. Am suspectat de ceva timp ca sotia ma
inseala. Semnele obisnuite... suna telefonul si daca raspund eu, cel
care suna inchide. Sotia a iesit cu prietenele foarte des in ultimul
timp si cand o intreb cine sunt ele intotdeauna imi raspunde "Doar
niste prietene de la serviciu, nu le cunosti." Stau intotdeauna treaz
sa ma uit pe geam ca sa vad taxiul ei cand vine acasa, dar
intotdeauna vine pe jos, pe alee, desi aud o masina care pleaca de
parca ar fi coborat din ea in coltul strazii. De ce? Poate nu era
intr-un taxi?
Odata am luat telefonul ei doar pentru a vedea cat e ceasul si a
inceput sa se enerveze si sa tipe ca niciodata sa nu ii mai ating
telefonul si de ce o verificam in acest mod. In fine, niciodata nu am
deschis acest subiect cu sotia mea. Cred ca in adancul sufletului meu
pur si simplu nu vreau sa aflu adevarul, dar aseara a iesit iar si
m-am hotarat s-o verific mai bine. Am hotarat sa parchez motocicleta
mea Harley Davidson aproape de garaj si sa ma ascund dupa ea pentru a
avea o vedere larga asupra intregii strazi cand ea ar fi venit acasa.
Chiar in acel moment, cand eram culcat dupa Harley-ul meu, am observat
ca prin invelisul de la supapa motorului meu parea ca se scurge putin
ulei.
Si acum intrebarea cruciala: E ceva ce pot repara si singur sau
trebuie sa o aduc inapoi la dealer? "

Un nebun scapa de la sanatoriu. Noapte. Se pune pe urmarit o femeie.
Femeia simte ca e urmarita, nebunul dupa ea. Tipa grabeste pasul, nebunul
dupa ea, fuge disperata, fuge ca si cum ar fi urmarita de apocalipsa, fuge
de parca toata viata ei ar fi fugit, fuge fara sa vada nimic, fara sa
gandeasca, fara sa simta, dar fuge disperat si lacrimile ii curg siroaie si
ii cad pantofii si i se rup hainele. Nebunul fuge dupa ea si o prinde. O
propteste de un perete, se uita atent si cu o privire criminala la ea, se
uita in ochii femeii care erau mai mult morti decat vii. Femeia era asa de
speriata incat aproape ca nu mai respira. El o intreaba:
- Esti vie?
Cu o ultima licarire de speranta si cu glasul deznadajduit ea ii raspunde:
- Da.
La care nebunul:
- Si atunci de ce nu faci struguri?

Thanks Marina and Catalin!

Comments

Popular posts from this blog

"Poze Soc" din Lost - Gafa la Antena 1

Bestoftheweb.ro 02/25/2012 (a.m.)

Babuinii conduc Romania - astazi babuinul Relu Fenechiu